بهترین روش احیا مو و صافی مو چیست؟ + فرایند دقیق احیا مو

د راین مقاله قصد داریم به معرفی بهترین روش احیا مو بپردازیم. مو یکی از علت‌های جذابیت افراد محسوب می‌شود. به دلایل مختلفی همچون استرس، غذا، آب و هوا و بالا رفتن سن مشکلاتی نظیر آسیب و شکنندگی در مو افزایش می‌یابد.

این موارد مخصوصا برای افرادی که به طور طبیعی و ژنتیکی موهای خشک و وز دارند، خطرناک‌تر نیز می‌باشد. همین عامل باعث شده تا افرادی که درگیر این موضوع هستند به دنبال روش‌های متنوعی باشند تا مشکل موهای خود را از بین ببرند. به همین دلیل روش‌های مختلفی به جهت احیا مو وجود دارند. برای آگاهی از بهترین روش احیا مو و صافی این مقاله را در مارال سایت مطالعه کنید.

 

انواع روش احیا مو

قبل از این که به بررسی بهترین روش صافی مو و احیا آن بپردازیم. نیاز است تا تعریفی از احیا مو داشته‌باشیم. در واقع احیا مو، به ترمیم کردن ساقه موها گفته می‌شود که می‌تواند مزایای بسیار زیادی داشته‌باشد. این مزایا شامل صافی مو، از بین رفتن وزی، تقویت بافت چربی، عدم نیاز به اتو مو یا سشوار، تقویت شادابی مو، از بین بردن مشکلات و شانه کردن راحت مو می‌باشد.

توجه داشته باشید که اگر مراحل احیا کردن مو به شکل درستی انجام نشود، نه تنها سبب بهبودی سلامت مو نمی‌شود، بلکه می‌تواند آسیب‌های بسیار جدی و مهمی به آن‌ها وارد نماید. بهترین روش احیا مو شامل به شرح زیر است.

روش احیا مو

پروتئین تراپی

پروتئین تراپی یکی از بهترین روش احیا مو و صافی می‌باشد. در مو پروتئینی به نام کراتین وجود دارد که وجود برای طراوت مو بسیار ضروری است. عواملی که باعث از بین رفتن این پروتئین می‌شود، مواردی همچون رنگ، دکلره زیاد، عادت‌های بد غذایی، سشوار و سایر ابزارهای حرارتی است. در پروتئین تراپی از محصولی استفاده می‌شود که حاوی پروتئین مورد نیاز موی سر می‌باشد و باعث تقویت و ترمیم کراتین مو می‌شود.

مراقبت بعد از پروتئن تراپی به این صورت است که تا ۲۴ ساعت موهای خود را نشورید. تا ۳ روز از رنگ مو و دکلره پرهیز کنید و شامپو فری سولفات و ماسک موی مناسب را در برنامه خود بگنجانید. بعد از استحمام نیز موها را به کمک سشوار خشک کنید.

پلکس تراپی

یک راه حل موفقیت آمیز برای از بین بردن آسیب موها، پلکس تراپی است. این روش بهترین روش احیا مو می‌باشد. پلکس در ترکیب رنگ و دکلره وجود دارد تا مانع آسیب دیدگی موها شود. با این حال پیوندهای دی سولفید مو بر اثر آسیب‌های وارد شده از طریق دکلره از بین می‌رود.

فرایند دقیق احیا مو به این روش به گونه‌ای است که از یک محصول ترمیم کننده قوی برای احیا استفاده می‌کنند. این روش عاری از هر گونه روغنی است و به همین علت با روش کراتینه بسیار تفاوت دارد. مراقبت بعد از پلکس تراپی نیز به این گونه است که باید ۴۸ ساعت موهای خود را نشورید. در این ۴۸ ساعت موهای خود را در معرض آب استخر قرار ندهید چرا که نمک و کلر موجود در آن آسیب جبران ناپذیری را به موها وارد می‌کند.

آرگان تراپی

آرگان از روغن‌هایی است که تاثیر بسیاری در سلامت موها دارد. روغن آرگان سرشار از ویتامین‌هایی همچون E، آنتی اکسیدان، امگا۳، امگا۶، امگا۹، ویتامین A و دیگر مواد معدنی است که برای تقویت ریشه و ساقه مو ضروری می‌باشند.

این روش بهترین روش صافی مو نیز است و برای تقویت موهای آسیب دیده، بهبود موخوره، درمان شوره و آبرسانی به پوست و مو استفاده می‌شود. از طرفی آرگان تراپی ارزان‌تر از باقی روش‌ها است و مراقبت از آن نیز ساده‌تر می‌باشد. به این صورت که موهای خود را بعد از آرگان تراپی به مدت چند ساعت نشورید و شانه نکشید.

اوزون تراپی

همانطور که از نام این روش مشخص است. بهترین روش احیا مو از طریق اوزون تراپی به کمک اوزون صورت می‌گیرد. به همین دلیل از دستگاهی استفاده می‌شود تا اکسیژن را به اوزون تبدیل کند و باعث تقویت فولیکول و ساقه مو می‌شود.

به علاوه از مزایای اوزون مواردی همچون ریزش مو، موخوره، درمان شوره سر، برطرف شدن شکنندگی مو، افزایش ضخامت تار مو و در نتیجه افزایش حجم مو است. مراقبت‌های بعد از اوزون تراپی به این صورت است که از شامپو و شوینده‌های بدون سولفات استفاده کنید. همچنین رنگ و دکلره مو را نیز به مدت معینی کنار بگذارید.

کراتین مو

اغلب مردم فکر می‌کنند که کراتین مو فقط برای صافی استفاده می‌شود. در حالی که بهترین روش احیا مو، کراتینه کردن است. این روش برای موهای فر، وز و آسیب دیده بسیار مناسب می‌باشد. کراتین پروتئین سازنده مو، ناخن و پوست بدن است. کراتین مو به معنی نرم کردن فولیکول‌های موی آسیب دیده به منظور داشتن موی لخت و نرم می‌باشد.

کراتین روش نیمه دائمی است که به صافی برزیلی نیز شهرت دارد. مراقبت‌های بعد از این روش به گونه‌ای است که در ابتدا باید از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید، در ضمن آب شور و کلر کراتین مو را به مقدار قابل توجه‌ای از بین می‌برند. به علاوه تا ۷۲ ساعت موهای خود را نشورید.

برای انجام بهترین روش صافی مو به کدام سالن مراجعه کنیم؟

برای انجام بهترین روش احیا مو سالن‌های زیبایی بسیاری وجود دارند که آماده خدمت رسانی به مردم هستند. در این بین سالن زیبایی مارال خسروی به دلیل استفاده از مواد برند، افراد متخصص و قیمت مناسب جزو انتخاب‌های برتر افراد محسوب می‌شود.

در کنار رنگ کاری، خدماتی همچون کراتین مو را نیز ارائه می‌دهد. مزیت‌های کراتین مو مارال مواردی همچون صرفه جویی در وقت، از بین رفتن وزی مو و به کار بردن مواد مرغوب جهت تامین کراتین مو می‌باشد.

از طرفی بهترین خدمات و برندینگ را در حوزه تهران و اصفهان ارائه می‌دهد. این گروه با برخورداری از تیم باتجربه و متخصص در حوزه تبلیغات، بازاریابی دیجیتالی، شناخت کامل بازار، مشاوره اصولی و تدوین استراتژی شروع به تحقیقات و ارزیابی رقبا می‌کند، با این کار مارال سایت بهترین خدمات را در این حوزه به افراد ارائه می‌دهد و می‌توانید با اطمینان خاطر تبلیغات خود را به این سایت بسپارید.

برای انجام بهترین روش صافی مو به کدام سالن مراجعه کنیم؟

در این مقاله به بررسی بهترین روش احیا مو و صافی آن پرداخته شد. در این بین مرکز تخصصی موی بانوان مارال در شعبه اصفهان و تهران آماده ارائه بهترین خدمات به زیباجویان است. فرایند کراتینه و دیگر موارد مشابه توسط دستان هنرمند مارال خسروی و با مواد مرغوب انجام می‌شود تا سلامتی موها حفظ شده و متقاضی زیبایی از تغییرات جدید به وجود آمده، لذت ببرد. از طرفی به دلیل استفاده از مواد مرغوب عوارض هر روشی به حداقل مقدار ممکن می‌رسد.

ماندگاری موی کراتین شده زمانی افزایش می‌یابد که نکات بعد از کراتین به خوبی و با دقت اجرا شوند.‌ در مرکز تخصصی مو مارال خسروی با دو شعبه در تهران و اصفهان بهترین مرکز تخصصی موی بانوان بوده که کلیه خدمات مو مانند کراتین کردن انواع مو و ، احیای مو با کراتین کردن و  ابریشم سازی مو در آن با بالاترین کیفیت و با استفاده از مواد مرغوب و بهترین دستگاه‌ها انجام می‌شود تا متقاضی زیبایی از تغییرات به وجود آمده لذت ببرد.

اما پیش از اینکه دست به هر اقدامی بزنید بهتر است ابتدا مزایا و معایب کراتین مو را بدانید و بعد با توجه به آن تصمیم بگیرید.

شما عزیزان می توانید برای دریافت هزینه کرایتن مو در تهران و اصفهان با شماره های زیر، برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان این مرکز در تماس باشید:

دیدکاه ها غیر فعال هستند.