هزینه کراتین مو در تهران

مواد کراتینه در عمق فولیکول‌های مو اثر کرده و در نواحی متخلخل ترزیق می‌شوند در نتیجه موها صاف همچون آبشار شده که زیبایی آن چند برابر و بیش از پیش به چشم می‌آید. نرم و لخت شدن موها در افرادی که موهای فر و وز دارند یک آرزو بوده که توسط بانو مارال خسروی در مرکز تخصصی موی بانوان مارال برآورده می‌شود. هزینه کراتین مو در تهران نزد بانو مارال خسروی بسیار شگفت انگیز بوده که در آن از بهترین مواد استفاده می‌شود.

هزینه کراتین مو در تهرانهزینه کراتین مو در تهران و اصفهان

تصمیم به کراتین کردن موهای خود گرفته‌اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است تبریک می‌گوییم زیرا بهترین تصمیم زندگی خود را گرفته‌اید که تا مدت‌ها به آن افتخار خواهید کرد. کراتین کردن موها را صاف و خوش حالت کرده که ظاهری آراسته و جذاب به وجود می‌آورد. هزینه کراتین مو در تهران و اصفهان را تنها از مرکز تخصصی موی بانوان مارال بخواهید که با استفاده از مرغوب‌ترین مواد موهای شما را به نرمی ابریشم خواهند نمود.

عوامل موثر در قیمت کراتین مو

کراتین کردن موها شاید گران قیمت به نظر برسد اما در اصل در طولانی مدت صرفه اقتصادی داشته که منجر به بهبودی حالت موها می‌شود. کراتین ماده طبیعی موجود در موها بوده که با کمبود آن مو از حالت صاف و درخشندگی خارج شده و ممکن است بی جان شود. کراتین تراپی راهکاری موثر برای جبران کمبود ماده کراتین در موها بوده که طی فرایند ویژه این ماده لازم برای موها تامین خواهد شد.

برای کراتینه مو نمی‌توان مبلغ دقیقی را مشخص کرد زیرا موها با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند که باعث اختلاف در هزینه‌ها می‌شوند. علاوه بر آن موارد دیگری هم وجود دارند که بر هزینه کراتین مو در تهران تاثیر می‌گذارند. عوامل موثر در قیمت کراتین مو در ادامه نام برده شده و هر یک به اختصار توضیح داده شده است.

هزینه کراتین مو در تهران• قد و حجم مو
هزینه کراتین مو در تهران با توجه به قد و حجم مو تعیین می‌شود. موها می‌توانند بلند، کوتاه یا متوسط باشند. موهای بلند، کوتاه یا متوسط باشند. موهای بلند قطعا برای نیاز به مواد بیشتری برای کراتینه شدن دارند اما حجم مواد مصرفی برای موهای متوسط و کوتاه کمتر خواهد بود.

از سویی دیگر موهایی که حجم بیشتری دارند به دلیل تراکم بالای مو در سر، نسبت به موهای کم حجم نیاز به مقدار بیشتری از مواد کراتین کننده مو دارند. در سالن زیبایی مارال به قد و حجم مو توجه شده و برای آن هزینه‌ای منصفانه در نظر گرفته می‌شود.

• میزان و نوع مواد استفاده شده برای کراتین مو
کراتین کردن موها با توجه به نوع مو انجام می‌شود. موهایی که میزان کراتین آن‌ها بسیار کم است نیاز به مواد بیشتری دارند تا احیا و صاف شوند. مواد کراتینه انواع مختلفی دارند که در فرمولاسیون برخی از آن‌ها از مواد شیمیایی قوی‌تری استفاده شده است.

هرچقدر فرمولاسیون پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر باشد قیمت آن را بالا می‌برد بنابراین میزان و نوع مواد استفاده شده در هزینه کراتین مو در تهران تاثیر می‌گذارند.

هزینه کراتین مو در تهران

• محل سالن آرایشگاه
سالن آرایشگاه می‌تواند در مرکز یا حاشیه شهر قرار داشته باشد. سالن‌هایی که در مرکز شهر قرار دارند دسترسی راحت‌تری داشته و به همین دلیل هزینه خدمات در آنجا بالاتر از سالن‌های حاشیه شهر است. از سویی دیگر همیشه کرایه‌ها در بالای شهر بسیار بیشتر از مرکز و پایین شهر است به همین علت در هزینه کراتین مو در تهران باید به محل سالن آرایشگاه اشاره کرد که نقش مهمی دارد.

البته این نکته را هم باید اضافه کرد که در بالای شهر همه خدمات در سطح بالایی اجرا می‌شوند. خدماتی که در آرایشگاه‌های بالای شهر به مشتریان ارائه می‌شود کیفیت بالایی داشته و همین امر باعث بالا رفتن هزینه‌ها می‌شود. یکی دیگر از دلایلی که خدمات سطح بالا در آرایشگاه‌های بالای شهر ارائه می‌شود تمکن مالی ساکنین این محله‌ها است. سالن مارال خسروی در دو شعبه تهران و اصفهان واقع در بهترین منطقه آماده خدمات رسانی به زیباجویان گرامی است.

• مهارت آرایشگر در انجام کراتین مو
تجربه از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه کراتین مو در تهران است. هرچقدر تجربه آرایشگر بیشتر باشد به واسطه مهارت‌هایی که کسب کرده است جنس موها را بهتر شناخته و راحت‌تر می‌تواند در انتخاب مواد و تکنیک تصمیم بگیرد. آرایشگرانی که تازه شروع به کار کرده‌اند دستمزد کمتری دریافت می‌کنند و نیاز است زیر نظر فرد با تجربه باشند تا بتوانند کار خود را به درستی انجام دهند.

برخی از زیباجویان برای اینکه هزینه کمتری پرداخت کنند حاضر هستند موهای خود را به دست آرایشگران نیمه ماهر یا کارآموز سپرده و برخی دیگر ترجیح می‌دهند موها را با اطمینان خاطر به دستان هنرمند آرایشگران با تجربه بسپارند که این مورد یک تصمیم شخصی بوده و در سالن‌های زیبایی به آن احترام گذاشته می‌شود.

هزینه کراتین مو در تهران

• سلامت موها
موهایی که آسیب دیده هستند بسیار حساس بوده و نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند. عموما موهای آسیب دیده کدر و شکننده هستند که برای ترمیم آن‌ها باید اقدام کرد. کراتین کردن موهای آسیب دیده نیاز به ترفندهای خاص داشته که بهتر است به جای کراتین صافی، ابتدا کراتین احیا انجام شود و در دفعات بعدی در صورت تمایل نسبت به کراتین صافی اقدام کرد.

سلامت موها نقش مهمی در تعیین هزینه کراتین مو در تهران و اصفهان دارد به همین علت قبل از اقدام به کراتین آرایشگران شروع به بررسی موها نموده تا میزان آسیب وارده به آن را تخمین بزنند. موهایی که آسیب دیده هستند را باید با ظرافت بیشتری کراتینه کرد. مرکز تخصصی موی مارال در شناخت مو و میزان سلامت آن تخصص کامل داشته تا بتوانید با خیالی آسوده موهای خود را به دستان هنرمند بانو مارال خسروی بسپارید.

• رنگ شده یا رنگ نشده بودن موها
در کراتینه کردن مو از اتوی موی مخصوصی استفاده می‌شود که درجه حرارت بسیار بالایی دارد. موهایی که رنگ می‌شوند هنگامی که در معرض حرارت بالا قرار می‌گیرند تغییر رنگ داده و روشن تر دیده می‌شوند که گاه ناخوشایند است. رنگ شده یا رنگ نشده بودن موها بسیار مهم است که باید به آن‌ توجه شود.

هزینه کراتین مو در تهران برای موهای رنگ شده بالاتر از موهایی است که تاکنون رنگ نشده‌اند زیرا آرایشگر باید تکنیکی را به کار ببرد که رنگ موها عوض نشود و همچنان رنگ اصلی خود را حفظ کند. یکی از بدترین اتفاقاتی که می‌تواند بیفتد این است که موهای رنگ شده در اثر قرار گرفتن در حرارت بالا، به رنگ زرد درآیند. در سالن مارال خسروی در تهران و اصفهان خاطر جمع باشید که موهای شما رنگ طبیعی خود را حفظ خواهد کرد.

ماندگاری موی کراتین شده زمانی افزایش می‌یابد که نکات بعد از کراتین به خوبی و با دقت اجرا شوند.‌ در مرکز تخصصی مو مارال خسروی با دو شعبه در تهران و اصفهان بهترین مرکز تخصصی موی بانوان بوده که کلیه خدمات مو مانند کراتین کردن انواع مو و ، احیای مو با کراتین کردن و  ابریشم سازی مو در آن با بالاترین کیفیت و با استفاده از مواد مرغوب و بهترین دستگاه‌ها انجام می‌شود تا متقاضی زیبایی از تغییرات به وجود آمده لذت ببرد.

اما پیش از اینکه دست به هر اقدامی بزنید بهتر است ابتدا مزایا و معایب کراتین مو را بدانید و بعد با توجه به آن تصمیم بگیرید.

دیدکاه ها غیر فعال هستند.