ابریشم سازی مو - کراتین مارال خسروی

رسیدگی به موها حال فرد را خوب می‌کند. برای اینکه موها باطراوت و زیبا دیده شوند روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین روش‌های شناخته شده که اتفاقا طرفداران زیادی دارد، ابریشم سازی مو است. با ابریشم سازی موها صاف و لخت شده و جانی دوباره می‌یابند که در آن وز و پف مو از بین می‌رود.‌ ماندگاری ابریشم سازی مو طولانی مدت است که این باعث محبوب شدن چنین روشی شده است.

ابریشم سازی مو در تهران

انواع مو مانند موهای سوخته، خشک، کم آب، موخوره دار، فرفری، موج دار، فرفری و … نیاز به بازسازی و احیا دارند. روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان موها را به کمک آن‌ها ترمیم کرد. بهترین روش شناخته شده تا به امروز ابریشم سازی مو نام دارد. ابریشم سازی باعث نرم و لطیف شدن موها شده که در آن از وز و پف خبری نیست بلکه تارهای مو کاملا نرم، لطیف و براق می‌شوند.

ابریشم سازی مو در تهران

ابریشم سازی مو چیست؟

امروزه بسیاری از خانم‌ها در هر سنی که هستند موهای آسیب دیده دارند که ممکن است به دلیل استفاده زیاد از مواد شیمیایی و مراقبت‌های نادرست باشد و یا اینکه موها از همان اول به طور ژنتیکی خشک و وز هستند. ابریشم سازی مو، روشی جدید برای احیا و صاف کردن موها است که آسیب موها برطرف شده و تارهای مو شاداب و جان‌دار می‌شوند.‌ ابریشم سازی از کف سر تا انتهای ساقه مو اعمال شده که پس از هر بار استحمام کافی است باد سشوار از بالا به پایین با موها برخورد کند که بدون استفاده از اتوی مو، موها کاملا صاف و لخت می‌شوند.‌

در روش ابریشم سازی مو، محلول حاوی پروتئین ابریشم روی موها اعمال می‌شود که به صاف و درخشان شدن موها، ترمیم و تقویت تارهای مو کمک می‌کند. ابریشم سازی مو یک روش درمانی موثر و بی خطر بوده که به بهبود ظاهر و سلامت موها کمک می‌کند.

ابریشم سازی مو

روش انجام ابریشم سازی مو

انجام ابریشم سازی مو نیاز به مهارت و تخصص دارد که باید در آرایشگاه توسط آرایشگران ماهر و کار ورزیده انجام شود. مراحل انجام ابریشم سازی مو عبارتند از:

  • شستن موها: شستن تمیز موها بسیار مهم است زیرا برای انجام ابریشم سازی موها باید تمیز و عاری از آلودگی باشند. وجود هرگونه چربی یا لایه بر روی مو مانع انجام ابریشم سازی به صورت صحیح شده که نتایج دور از انتظار خواهند بود. شستن موها با شامپوهای حاوی کراتین، ابریشم، سرامید، نشاسته گندم و پروتئین گندم انجام می‌شود.
  • به کاربردن مواد کراتین سیلک بر روی موها: مواد کراتینه در ابریشم سازی شامل روغن‌های گیاهی آووکادو، نارگیل، نرم کننده و ویتامین E است که بر روی موها مالیده شده سپس زمان لازم است تا مواد جذب مو شوند.
  • خشک شدن موها با مواد و شستشوی مجدد: در این مرحله مواد با جذب شدن بر روی موها خشک شده و سپس شسته می‌شوند که در نهایت موها صاف و لخت مانند ابریشم خواهند شد.

روش انجام ابریشم سازی مو

ابریشم سازی برای چه موهایی مناسب است؟

مو ساختار بسیار پیچیده‌ای دارد که در هر فرد با فرد دیگری متفاوت است. بعضی از افراد دارای موهای سالم و قوی هستند اما به مرور زمان با عدم مراقبت‌های صحیح موها طراوت و شادابی خود را از دست داده و شکننده، کدر و خشک می‌شوند. گروه دیگری از بانوان به طور ژنتیکی دارای موهای خشک، زبر و خشن هستند. چنین افرادی موهایی وز دار و پف کرده داشته که با مسئله‌ای به نام گره خوردگی مو درگیر هستند.

بانوانی هستند که به دلیل رنگ کردن زیاد مو، دکلره کردن، استفاده زیاد از اتوی مو و … به موهای خود آسیب می‌رسانند. متعادل نبودن مواد ضروری و ویتامین‌ها بر روی مو باعث می‌شود مو کیفیت ظاهری و طبیعی نداشته به همین دلیل جلوه جذابی هم ندارد.

ابریشم سازی مو در موهای مختلف دکلره شده، رنگ شده، شکننده و نازک، مجعد و فر قابل انجام است اما اگر موها آسیب دیده هستند بهتر است ابتدا موها را کراتین و احیا کرده سپس مرحله ابریشم سازی انجام شود. بنابراین ابریشم تراپی روی موهای سالم بهتر جواب می‌دهد که به ترمیم و صاف کردن موها کمک کرده و منجر به کاهش وز و گره خوردگی موها می‌شود.

ابریشم سازی مومزایا و معایب انجام ابریشم سازی مو

در ابریشم سازی مو از مواد مغذی و ضروری استفاده می‌شود که علاوه بر صاف کردن مو باعث ترمیم و تقویت شدن موها خواهد شد. در ابریشمی کردن موها، شکنندگی مو کاهش یافته و انعطاف پذیری و لطافت موها افزایش می‌یابد. همچنین گره خوردگی و پیچیدگی مو به حداقل رسیده که میزان ریزش موها در اثر گیر نکردن به دندانه‌های شانه به حداقل خواهد رسید.

از سویی دیگر به دلیل حفظ رطوبت موها، رنگ مو به مدت طولانی‌تری حفظ می‌شود که جزو مزایا به شمار می‌آید. ماندگاری مواد ابریشم روی موها به شرط مراقبت بیش از 6 ماه است که می‌تواند بر روی ساقه مو تا دو سال هم دوام بیاورد.

از معایب ابریشم تراپی مو می‌توان به مناسب نبودن آن برای موهای آسیب دیده ناشی از رنگ و دکلره اشاره کرد. در چنین مواردی ابتدا باید موها ترمیم شده که می‌تواند به کمک کراتین احیا باشد یا از موارد دیگری مانند پروتئین تراپی، بوتاکس و … کمک گرفت. بعضی از افراد پس از چند ماه دچار خشکی پوست سر شده که این مورد را می‌توان جزو معایب ابریشم سازی به شمار آورد که البته با تراپی سرد قابل از بین بردن است.

هزینه ابریشم سازی مو در تهران

هزینه ابریشم تراپی مو بستگی به حجم، قد و میزان آسیب وارده به موها دارد. نوع و برند مواد مورد استفاده نیز در هزینه ابریشم سازی مو تاثیر دارند. قیمت‌ها مقطوع بوده و در آرایشگاهی به آرایشگاه دیگر متفاوت است. مرکز تخصصی موی بانوان مارال، واقع در دو شعبه زعفرانیه تهران و حکیم نظامی اصفهان ابریشم تراپی موها را با قیمت مناسب انجام داده که در آن از بهترین برندها و پیشرفته‌ترین دستگاه استفاده می‌شود. برای بالا بردن اعتماد به نفس و افزایش زیبایی ظاهری ابریشم تراپی مو در سالن مارال رابه خاطر بسپارید.

مرکز تخصصی مو مارال خسروی با دو شعبه در تهران و اصفهان بهترین مرکز تخصصی موی بانوان بوده که کلیه خدمات مو مانند کراتین کردن انواع مو در آن با بالاترین کیفیت و با استفاده از مواد مرغوب و بهترین دستگاه‌ها انجام می‌شود تا متقاضی زیبایی از تغییرات به وجود آمده لذت ببرد.

دیدکاه ها غیر فعال هستند.