40 مدل جذاب و زیبا لایت‌ مو برای عروسی و مجالس مختلف

رنگ کردن مو بهترین روش برای زیباتر نشان دادن مو محسوب می‌شود. به همین دلیل رنگ‌ها و روش‌های بسیاری به جهت نمود بیشتر چهره در سالن‌های زیبایی به چشم می‌خورد. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در هنگام انتخاب رنگ مو مناسب برای موهای خود به آن توجه نمایید، این است که شما باید مناسب با رنگ پوست، اندازه مو و مشورت با آرایشگر لایت خود را انتخاب کنید و نباید رنگ موی انتخاب شده موجب نارضایتی شما شود. لایت یکی از روش‌های جدید برای رنگ کردن موها است که افراد زیادی به سالن‌های زیبایی جهت این روش برای رنگ کردن مو مراجعه می‌کنند. برای آشنایی با مدل لایت‌ مو برای عروسی و دیگر مجالس با ما در مارال سایت همراه باشید.

لایت مو چیست؟

40 مدل جذاب و زیبا لایت‌ مو برای عروسی و مجالس مختلف | لایت مو چیست؟

به طور کلی لایت مو به روش رنگ کردن مو به روش تیکه‌ای گفته می‌شود. لایت مو زیبا سبک‌ها، رنگ‌ها و تکنیک‌های مختلفی دارد. هر یک از این سبک‌ها ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود را دارند. در این روش می‌توانید بسته به رنگ پوست و سلیقه شخصی‌تان از رنگ‌های گرم نظیر مسی، کرم طلایی و کاراملی استفاده کنید. از طرفی اگر طرفدار رنگ‌های سرد هستید با توجه به رنگ پوست‌تان شما می‌توانید از رنگ‌های زیتونی، دودی و یخی بهره بگیرید. اگر قصد رنگ کردن موهایتان را دارید تا به یک لایت مو جذاب برسید، ابتدا باید با تکنیک‌های مختلف انجام این کار آشنا شوید.

هایلایت

از متداول‌ترین روش لایت کردن مو، هایلایت نامیده می‌شود. هایلایت در بین بسیاری از افراد رواج دارد. روش کار به این صورت است که بخش‌هایی از مو روشن‌تر از رنگ موی اصلی می‌شوند. لایت کردن به این روش معمولا از ریشه مو آغاز می‌گردد. در گذشته از فویل برای جدا کردن دسته‌هایی از مو استفاده می‌شد ولی امروزه دسته‌های نامنظم مو به صورت دستی جدا شده و هایلایت روی آن دسته‌ها صورت می‌گیرد.

لولایت

لولایت چیزی برعکس هایلایت است. به این معنی که موهای رنگ شده ۲ یا ۳ درجه تیره‌تر از رنگ پایه موها می‌باشد. این کار به دلیل افزایش عمق و بعد موها به کار گرفته می‌شود. رنگ موهایی همچون بلوند یا قهوه‌ای روشن کاندیدای مناسبی برای این نوع لایت کردن هستند. از طرفی امروزه تمایل به این تکنیک به دلیل از بین بردن موهای سفید در خانم‌ها و آقایان نسبت به قبل افزایش داشته‌است.

مووی لایت

مووی لایت یک لایت مو جذاب محسوب می‌شود. کسانی که به رنگ و مدل‌های فانتزی علاقه مند هستند، تکنیک مووی لایت به آن‌ها پیشنهاد می‌شود. این روش به این گونه است که ابتدا مو را به ۳ بخش از بالا به پایین تقسیم می‌کنند. یکی از این بخش‌ها را که اغلب قسمت بالایی است را دکلره کرده و سپس همین بخش دکلره شده را به ۳ الی ۷ قسمت تقسیم می‌کنند. قسمت‌های جدا شده را می‌توان با کمک رنگ‌های فانتزی همچون آبی، سبز و قرمز رنگ کرد.

سان لایت

سان لایت جزو دسته لایت مو زیبا قرار دارد. همانطور که می‌دانید که کلمه sun به معنای خورشید است. به همین دلیل تکنیک سان لایت نیز از روی همین کلمه شکل گرفته‌است. به این صورت که مرکز سر و قسمت ریشه مو به یک شکل دایره‌ای می‌باشد که به رنگ نارنجی یا زرد روشن رنگ می‌شود. چون رنگ‌های روشن در این روش وجود دارند، در نتیجه به دکلره نیاز است. از مرکز سر نیز قسمت‌های تیره‌تری را استفاده می‌کنند.

هاف لایت

هاف لایت یک لایت مو برای عروسی است. کلمه هاف به معنای نصف می‌باشد. به همین دلیل ابتدا موها را به دو قسمت مساوی تقسیم می‌کنند. این تقسیم بندی می‌تواند از طریق فرق سر یا به صورت قارچی باشد. مدل قارچی برای موهای کوتاه مناسب‌تر است به این طریق که زیر موها تیره و بالای مو به صورت روشن رنگ می‌شود. در روش هاف لایت بین رنگ تیره و روشن باید حداقل ۴ تا ۵ درجه اختلاف باشد.

آمبره

آمبره به عنوان لایت مو جذاب شناخته‌می‌شود. به این صورت است که رنگ از تیره شروع می‌شود و هرچه به سمت ساقه مو حرکت می‌کنیم، شاهد رنگ روشن‌تر هستیم. به دلیل روشن بودن قسمت‌های پایینی مو باید از رنگ دکلره برای این قسمت استفاده نمود. رنگ انتخابی برای آمبره بنابر رنگ پوست، حالت مو و مشورت آرایشگر انتخاب می‌شود. توجه کنید که برای اثربخشی این نوع لایت باید از برندهای مرغوبی برای این کار استفاده شود.

سامبره

سامبره برای لایت مو برای عروسی مناسب‌ترین گزینه برای خانم‌های جوان است. طرز سامبره کردن چیزی نزدیک به آمبره می‌باشد. با این تفاوت که تغییر رنگ از ریشه به سمت ساقه مو ملایم‌تر و با رنگ‌های بیشتری صورت می‌گیرد. بعد از دکلره کردن مو و با کمک فویل کار سامبره کردن شروع می‌شود. به دلیل استفاده از رنگ‌های زیاد این نوع لایت در دسته بهترین مدل لایت مو جذاب و زیبا قرار دارد.

انواع لایت مو را در کجا انجام دهیم؟

لایت مو را در کجا انجام دهیم؟

تکنیک لایت کردن تنوع بسیاری دارد و علاوه بر موردهایی که قبلا ذکر شد. مدل لایت مو برای عروسی مواردی همچون مون لایت، لایت گربه‌ای، لایت پلنگی، دارک لایت، لایت شطرنجی و دیگر لایت‌ها می‌باشد. در نتیجه برای انجام لایت به سالنی نیاز است که فردی متخصص توانایی ارائه تمامی خدمات در این زمینه را داشته‌باشد. یکی از این سالن‌ها، سالن زیبایی مارال خسروی است که کراتینه کردن مو را نیز به بهترین نحوه ممکن و با وجود مزایای بسیار انجام می‌دهد.

با وجود ارائه خدمات آرایشی و زیبایی این سالن در زمینه خدمات و برندینگ نیز فعالیت دارد. مارال سایت در شهرهای تهران و اصفهان جزو بهترین فعالان در حوزه برندینگ می‌باشد. چرا که این برندینگ نیز مانند هر بخشی نیاز به علم و دانش خود را دارد که مارال سایت توانایی رفع نیازهای افراد در این حوزه را بر عهده می‌گیرد. در نتیجه بهترین برندینگ خود را از مارال سایت بخواهید.

کلام پایانی

 لایت مو یکی از هنرهای پرطرفدار و در عین حال پولساز می‌باشد. به همین دلیل انواع متفاوتی از لایت کردن مو امروزه در سالن‌های زیبایی قابل رویت است. در این مقاله در مارال سایت به بررسی انواع لایت مو زیبا پرداختیم. مدل‌های گفته شده بیشترین متقاضی را به خود دارند و هر ساله آمار لایت کردن مو رو به افزایش می‌باشد. عاملی که بسیار حائز اهمیت است، انتخاب فردی می‌باشد که با وجود مواد برند بتواند بهترین لایت ممکن را به وجود آورد. سالن زیبایی مارال خسروی یکی از سالن‌هایی می‌باشد که از نظر خدمات لایت و کراتینه مو در تهران و اصفهان طرفداران زیادی به خود دارد.

شما عزیزان می توانید با شماره های زیر، برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان این مرکز در تماس باشید:

دیدکاه ها غیر فعال هستند.