10 مورد از تفاوت لایت و هایلایت که نمی دانستید!! | مارال سایت

یکی از کارهایی که خانم‌ها برای زیباتر شدن موهای خود انجام می‌دهند، رنگ کردن آن‌ها می‌باشد. از قدیم الایام از مواد طبیعی همچون گردو و حنا برای رنگ کردن موها استفاده می‌کردند. در این میان انواع متفاوتی از روش‌های رنگ کردن مو در سالن‌های زیبایی وجود دارند. لایت و هایلایت از این دسته از روش‌های جدید رنگ کردن می‌باشد. هایلایت و لایت به دلیل رنگ کردن مو به صورت تیکه‌ای بسیار مورد پسند افراد جوان قرار دارند. با این حال این دو روش دارای تفاوت‌هایی هستند که در ادامه مقاله به بررسی تفاوت لایت و هایلایت و اینکه کدام یک بهتر است، می‌پردازیم.

لایت مو چیست؟

به رنگ کردن تیکه‌ای موها لایت گفته می‌شود. چون رنگ کردن مو به صورت تیکه‌ای صورت می‌گیرد، در این حالت مو وجه و زیبایی طبیعی‌تری دارد. رنگ کاری به روش لایت، از روش‌هایی می‌باشد که افراد زیادی امروزه آن را انجام می‌دهند. لایت مو رنگ‌ها و تکنیک‌های متفاوتی دارد که هر یک ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی را به فرد می‌بخشند. روش کار نیز این گونه است که با کمک رنگ‌های تیره‌تر یا روشن‌تر، قسمت‌هایی از مو را با استفاده از کلاه مش و یا فویل کول رنگ می‌کنند. در لایت مو از رنگ موهایی همچون مسی، فندقی کاراملی، زیتونی، دودی و یخی استفاده می‌شود. یک روش پرطرفدار لایت مو، هایلایت نام دارد که در ادامه به تفاوت لایت و هایلایت نیز می‌پردازیم.

هایلایت مو چگونه انجام می‌شود؟

هایلایت مو چگونه انجام می‌شود؟ | تفاوت لایت و هایلایت که نمی دانستید!!

قبل از شروع بحث تفاوت لایت و هایلایت از روش‌های پرطرفدار در زمینه لایت مو، هایلایت می‌باشد. هایلایت یک ظاهر بسیار ساده و زیبا بین موها ایجاد کرده و نکته مثبت آن عدم رنگ کاری کل مو است. به همین دلیل احتمال آسیب دیدگی به مو نیز کم‌تر می‌شود. انتخاب رنگ مناسب برای این روش به رنگ مو و پوست فرد بستگی دارد. به طور مثال اگر موهایی بلوطی و قهوه‌ای تیره دارید، پس بهترین گزینه برای شما هایلایت مو به رنگ‌های مسی یا کاراملی می‌باشد. از طرفی اگر از موهای مشکی برخوردار هستید، هایلایت باید به رنگ قهوه‌ای تیره باشد. میزان روشن شدن مو در هایلایت بسیار حائز اهمیت است چرا که روشن شدن آن بیشتر از ۳ درجه از طبیعی بودن مو کم می‌کند. هایلایت به صورت ساده و نواری انجام می‌گیرد.

هایلایت به زبان ساده به این صورت است که رنگ اصلی موها تیره می‌باشد و برخی از تارهای مو به میزان ۲ یا ۳ درجه روشن‌تر می‌شود. این نوع رنگ برای افرادی مناسب است که نمی‌خواهند رنگ طبیعی موهای آن‌ها تغییر کند. از طرفی هایلایت به صورت نواری برای موهای فرفری مناسب‌ترین گزینه است. در این روش رنگ زمینه موها دست نخورده باقی می‌ماند و بخش‌هایی از مو به صورت نوارهای پهن و زیبایی به رنگ روشن در می‌آید. مورد بعدی بررسی تفاوت لایت و هایلایت می‌باشد.

تفاوت لایت و هایلایت در چیست؟

هایلایت یک عضو از خانواده لایت مو می‌باشد. به این معنی لایت مو روش کلی برای رنگ کردن مو به صورت تیکه‌ای است. با این حال هایلایت رنگ کردن مو به صورت تیکه‌ای و روشن می‌باشد. در نتیجه تنها تفاوت لایت و هایلایت به این صورت است. به جز هایلایت، لایت مو دارای روش‌های دیگر همچون لولایت، مون لایت، سان لایت و دیگر موارد به این شکل می‌باشد. برای لایت کردن مو با توجه به نظر آرایشگر، رنگ پوست و رنگ موی خود قادر به انتخاب هر یک از این روش‌ها هستید. توجه داشته باشید که مراقبت بعد از لایت و هایلایت کردن از اقدامات مهمی می‌باشد که هر فرد باید به این نکته توجه‌ای ویژه‌ای کند.

لایت مو بهتره یا هایلایت

لایت مو بهتره یا هایلایت | تفاوت لایت و هایلایت که نمی دانستید!!

بعد از بررسی تفاوت لایت و هایلایت، سوالی که برای بسیاری از افراد رخ می‌دهد این است که لایت مو بهتره یا هایلایت؟ پاسخ به این سوال کاملا بستگی به سلیقه افراد دارد. با این حال توجه داشته‌باشید که در روش هایلایت به دلیل استفاده از رنگ‌های روشن وجود رنگ دکلره بسیار لازم و ضروری است. به همین خاطر افراد دچار آسیب به مو از طریق دکلره می‌شوند. در نتیجه اگر رنگ مو به آن‌ها اجازه دهد به سراغ روش‌های دیگر لایت می‌روند تا در معرض آسیب از طریق دکلره نباشند. چون بعضی از روش‌های لایت که رنگ تیره‌تری دارند، از رنگ دکلره برای ترکیبات خود استفاده نمی‌کنند.  

هایلایت و لایت موهای خود را به چه سالنی بسپاریم؟

مهم‌ترین عاملی که در زیبایی لایت و هایلایت تاثیرگذار است، انتخاب فرد متخصص در این زمینه می‌باشد. فرد متخصصی که به راحتی تفاوت لایت و هایلایت را تشخیص دهد. با این وجود مارال سایت یکی از مجموعه‌هایی است که در بین رقبای خود حرف برای گفتن دارد. در کنار رنگ کاری مو به سبک لایت، خدماتی همچون کراتین مو را نیز ارائه می‌دهد. مزیت‌های کراتین مو مارال مواردی همچون صرفه جویی در وقت، از بین رفتن وزی مو و به کار بردن مواد مرغوب جهت تامین کراتین مو می‌باشد.

از طرفی تبلیغات یکی از عوامل اصلی برای رشد و موفقیت کسب و کار محسوب می‌شود. در دنیای امروزی که رقابت تنگاتنگی بین برندها وجود دارد، مارال سایت با عرضه بهترین خدمات برندینگ و تبلیغات توانسته در بازار تبلیغات خوش بدرخشد. چرا که این برندینگ نیز مانند هر بخشی نیاز به علم و دانش خود را دارد که مارال سایت توانایی رفع نیازهای افراد در این حوزه را بر عهده می‌گیرد. در نتیجه بهترین برندینگ خود را از مارال سایت بخواهید.

 

لایت و هایلایت از روش‌های جدید رنگ کردن مو محسوب می‌شوند. در این مقاله به بررسی تفاوت لایت و هایلایت مو پرداخته شد. از مواردی که در زیبایی هر چه بیشتر این نوع روش‌ها تاثیر مستقیمی دارد، مواردی همچون مواد مرغوب، تخصص آرایشگر و در نظر گرفتن نکات بعد از لایت و هایلایت می‌باشد. برای انتخاب فرد متخصص می‌توانید سالن مارال خسروی را انتخاب کنید. با این کار یک تیر و دو نشان می‌زنید، زیرا این سالن از مواد مرغوبی نیز برای افراد استفاده می‌کند. فعالیت این سالن زیبایی در تهران و اصفهان می‌باشد.

تمامی خدمات در این مرکز با به کارگیری بهترین و بروزترین دستگاه های پیشرفته انجام می شود و پرسنل آموزش دیده و با سابقه آن، اصولی ترین و دلسوزانه ترین خدمات را به مراجعین ارائه می دهند. شما عزیزان می توانید با شماره های زیر، برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان این مرکز در تماس باشید:

دیدکاه ها غیر فعال هستند.