فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ در چیست؟ (توضیح دقیق + عکس)

داشتن ابروهای زیبا و پر پشت همیشه نیازمند روش‌های جراحی و سخت مانند کاشت نیست بلکه می‌توان به روش‌هایی دیگر آن را زیبا کرد. میکروبلیدینگ و فیبروز دو راهکار بسیار رایج و محبوب برای زیباسازی نیمه دائم ابروها هستند که بر پایه هاشورزنی بر اساس تیغ و رنگ اجرا می‌شوند.‌ ابروهای جدید طراحی شده توسط میکروبلیدینگ و فیبروز بسیار طبیعی به نظر می‌رسند اما فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ در چیست؟

فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو

ابروها از چشم در برابر عرق و ذرات خارجی محافظت می‌کنند که علاوه بر آن در زیبایی صورت نیز نقش مهمی دارند. روش‌های مختلفی برای پر کردن و زیباسازی ابروها وجود دارند که یکی از این روش‌ها میکروبلیدینگ است. فیبروز نیز یکی دیگر از روش‌های مشابه میکروبلیدینگ محسوب می‌شود. فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ هر دو روش‌‌هایی برای زیباسازی و اصلاح ابرو بوده که ابروهای پرپشت و زیبا همانند یک قاب از صورت و چشم‌ها در معرض دید دیگران قرار می‌دهند.

در ادامه تفاوت فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ را با توضیح هر یک از آن‌ها مشخص خواهد شد.

بیشتر بدانید: بهترین روش احیا موهای آسیب دیده

فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ در چیست1

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ یک روش درمانی نیمه دائمی بوده که در آن، از سوزن‌های ریز استفاده  شده تا با خراشیدن پوست، رنگدانه‌ها زیر پوست ابرو قرار گیرند. میکروبلیدینگ با دست توسط ابزارهای مخصوص انجام می‌شود که به تکنسین (میکروپیگمنتر) اجازه می‌دهد تا کنترل بیشتری روی کار داشته باشد. تغییرات اعمال شده روی ابروها که به روش میکروبلیدینگ انجام می‌شوند نیمه دائمی بوده و برای مدتی طولانی باقی می‌مانند.

میکروبلیدینگ توسط تیغ انجام می‌شوند که دارای ۱۵ سوزن است. تکنسین به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه با استفاده از این سوزن‌ میکروبلیدینگ هاشورهایی روی ابرو ایجاد می‌کند. سوزن‌های میکروبلیدینگ معمولا جراحت‌های عمیق را روی پوست ایجاد نمی‌کند و هر سوزن مخصوص یک نفر است. هرچه پوست و مو نازک‌تر باشد، از سوزن‌هایی نوک ریزتر برای میکروبلیدینگ استفاده شود و هرچقدر پوست و موها ضخیم‌تر باشند سوزن‌های میکرو کلفت‌تر مناسب هستند.

میکروبلیدینگ یک روش کاملا طبیعی بوده که خراش‌های اعمال شده سطحی و کوتاه هستند و در قیاس با سایر روش‌های مشابه به طور متوسط، بین ۶ ماه تا 1 سال ماندگاری دارند. هزینه میکروبلیدینگ به رنگ و موادی که انتخاب شده، بستگی دارد. هرچقدر مواد بهتر و باکیفیت‌تر باشند، قیمت میکروبلیدینگ ابرو نیز افزایش می‌یابد. تخصص پیگمنتر نیز در برآورد هزینه نهایی تاثیرگذار خواهد بود. فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ با شناخت و کسب اطلاعت بیشتر درباره فیبروز مشخص خواهد شد.

فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ در چیست2

فیبروز چیست؟

فیبروز یکی از زیرمجموعه‌های میکروبلیدینگ به شمار می‌رود که تکنیک جدید برای هاشور ابرو بوده و توسط آکادمی معتبر فیبروز (Phi) ایجاد شده است. فیبروز از لحاظ ظاهری فرم بسیار طبیعی‌تری نسبت به تاتو دارد که با تزریق جوهرهای سازگار با پوست به زیر پوست ابرو شکل می‌گیرد تا با هاشورهای ایجاد شده حالتی شبیه تار مو ایجاد کند. فیبروز به صورت دستی انجام می‌شود که نیمه دائمی است و در آن شکل ابروها با توجه به ساختار ظاهری صورت اصلاح می‌شود.

تیغ‌های مورد استفاده در فیبروز از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار بوده که به صورت مخصوصی طراحی شده‌‎اند. رنگدانه‌های به کار رفته در روش فیبروز از مواد مرغوب از نوع مواد ارگانیک و بدون فلزات سنگین هستند و درمان، با استفاده از ابزارهای استریل و یک‌بار مصرف انجام می‌شود. اصلاح و بند انداختن ابروها، یک ماه پس از اولین جلسه صورت می‌گیرد تا بیش از نیمی از زخم‌های ناشی از فیبروز و خراش‌ها، در این مدت از بین رفته باشند.

همانند میکروبلیدینگ، در روش فیبروز هرچقدر پوست چرب‌تر باشد، ماندگاری رنگدانه‌ها کمتر خواهد بود بنابراین روی پوست‌های معمولی و خشک نتیجه بهتری حاصل می‌شود. تعریق، قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، استفاده از اسکراب و لایه‌بردارها می‌تواند ماندگاری فیبروز را کمتر کند. شستشو و استفاده از کرم‌های مرطوب کننده مناسب، از مهم‌ترین اقدامات بعد از فیبروز محسوب می‌شوند.

فیبروز، روشی نیمه دائمی بوده که با ایجاد خطوط و هاشورهایی به صورت نامنظم و با طول‌های متفاوت ایجاد می‌شود. رنگدانه‌های مورد استفاده در این متد به سادگی جذب پوست می‌شوند تا به ابروی طبیعی شباهت بیشتری داشته باشند و طبیعی‌تر جلوه کنند. هاشورها با فشار دست و توسط سوزن‌های یک‌بار مصرف انجام می‌شوند به همین دلیل نیاز به مهارت، دقت و اجرای صحیح و با کیفیت متخصص میکروپیگمنتر دارد. شباهت‌ها و فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ تا این قسمت از متن تقریبا مشخص شده است.

فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ در چیست3

تفاوت فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ در چیست؟

فیبروز توسط آکادمی معتبر زیبایی و بر اساس استانداردهای عملی طراحی شده است اما میکروبلیدینگ جنبه عمومی بیشتری داشته و در جاهای مختلف، به روش‌های متفاوت انجام می‌شود. هر دو روش فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ به صورت دستی انجام می‌شوند اما فیبروز استانداردهای مشخص بیشتری دارد هرچند که میکروبلیدینگ بر اساس اصول و قواعد انجام می‌شود اما دست تکنسین در آن بازتر بوده و راحت‌تر می‌تواند تصمیم‌ بگیرد.

سوزن‌ها و رنگدانه‌های مورد استفاده در فیبروز بسیار باکیفیت‌تر از نمونه‌های به کار رفته در میکروبلیدینگ هستند که نتیجه بهتری را می‌دهند. هر دو تکنیک میکروبلیدینگ و فیبروز ابروها در سالن زیبایی مارال به بهترین حالت ممکن انجام می‌شود.

فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ در چیست4

هزینه فیبروز و میکروبلیدینگ در سالن زیبایی مارال خسروی

دانستیم فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ در چیست. هزینه فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو در شهرهای مختلف متفاوت بوده و معمولا از یک میلیون تومان به بالا انجام می‌شود. این هزینه در سالن زیبایی مارال قیمت بسیار مناسبی داشته که در آن از رنگدانه‌های مرغوب و ابزارهای نوین استفاده می‌شود تا کیفیت و ماندگاری کار بالا رود. برای استعلام قیمت‌ها از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مجموعه زیبایی مارال خسروی در تماس باشید:

  • تلفن: 09902811367 / 09129547791
  • اینستاگرام: maral_hair_care
فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ در چیست5

سالن زیبایی مارال خسروی

سالن زیبایی مارال یکی از بهترین مراکز انجام میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز است که صفر تا صد کار توسط میکروپیگمنتر ماهر مجموعه به صورت حرفه‌ای و اصولی مطابق سلیقه مشتری و تشخیص تکنسین انجام می‌شود. علاوه بر زیباسازی ابروها می‌توانید از خدمات دیگر مجموعه نظیر کراتین، احیا، ناخن، شینیون، بافت و … استفاده کنید. مارال خسروی مفتخر است در هر دو شعبه تهران و اصفهان پذیرای شما زیباجویان گرامی باشد.

دیدکاه ها غیر فعال هستند.