اسم و معرفی انواع کاشت ناخن + عکس 2023 – 1402

یکی از راه‌های افزایش زیبایی دستان داشتن ناخن‌هایی زیبا است. ناخن‌هایی که به آن رسیدگی شده است جذابیت دستان را افزایش می‌دهد و اگر روی آن کار شود قطعا بسیار فراتر از حد تصور زیبا خواهد شد. کاشت ناخن راهی ایده‌آل برای رسیدگی به دستان و ناخن‌ها است که نه تنها بازیگران، سلبریتی‌ها و افراد معروف بلکه افراد عادی نیز به آن روی آورده‌اند. در این بخش با انواع کاشت ناخن و اسم‌های آن آشنا خواهیم شد.

و معرفی انواع کاشت ناخن 2023 1

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن به معنای اضافه کردن ناخن مصنوعی بر روی ناخن‌های طبیعی فرد است که ظاهری بلندتر و یکدست‌تر برای ناخن‌ها به وجود می‌آید و به دنبالی آن زیبایی و جذابیت دست‌ها را افزایش می‌دهد. برای افزایش مقاومت ناخن‌ها، از پودر و مایع مخصوص یا ژل استفاده می‌شود که پس از طی کردن مراحل مختلف فرایند مانیکور، سوهان کشی و یکسان کردن اندازه ناخن‌ها، کار اصلی کاشت آغاز می‌شود. آشنایی با اسم انواع کاشت ناخن باعث می‌شود بتوانید از میان مدل‌های متنوع آن، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بیشتربدانید: 40 مدل ناخن با طراحی شیک و خفن برای سال 2023

و معرفی انواع کاشت ناخن 2023 2

انواع روش‌های کاشت ناخن

از دو روش برای انواع کاشت ناخن استفاده می‌شود که عبارتند از:

کاشت ناخن با تیپ

تیپ ناخن، ساختاری مسطح و همشکل با ناخن طبیعی داشته که به عنوان پایه کاشت ناخن همانند ناخن مصنوعی، بر روی ناخن اصلی چسبانده شده و روی آن با مواد کاشت پوشش داده می‌شود. تیپ باعث افزایش استحکام ناخن‌ها شده و ظاهری یکدست و مرتب برای آن ایجاد می‌کند. تیپ به ناخن‌کار این امکان را می‌دهد تا طول ناخن را به هر اندازه‌ای که زیباجو مایل است افزایش دهد.

و معرفی انواع کاشت ناخن 2023 3

کاشت ناخن با فرمر

در کاشت ناخن با فرمر، مواد مخصوص کاشت مستقیما روی ناخن طبیعی قرار گرفته و برای یکدست و مرتب شکل و فرم ناخن پس از کاشت ناخن از مانیکور ناخن و استفاده از مواد ضد قارچ بر روی ناخن طبیعی، فرمر مخصوص دور انگشت و ناخن قرار داده می‌شود تا متناسب با سلیقه و خواست زیباجو، بلندی و فرم ناخن انتخاب شود.

اسم انواع کاشت ناخن

انواع کاشت ناخن وجود دارد که هر ناخن‌کار با توجه به تخصص خود و خواست مراجعه کننده، بهترین و مناسب‌ترین نوع را مورد استفاده قرار می‌دهد. انواع کاشت ناخن عبارتند از:

و معرفی انواع کاشت ناخن 2023 4

کاشت ناخن پودری  (Acrylic Nail Extension)

کاشت ناخن پودری از رایج‌ترین روش‌ها برای کاشت ناخن بوده که از مواد کامپوزیت اکریلیک که حالت پودری دارد برای کاشت استفاده می‌شود. استفاده از پودر برای کاشت ساده‌ و ارزان‌تر از سایر روش‌ها است که از پودر مخصوص کاشت ناخن و محلول مایع لیکوئید استفاده می‌شود. بعد از ترکیب شدن مقدار مشخصی از پودر کاشت ناخن با مایع مخصوص، حالت نرم و خمیری برای پودر ایجاد شده که ناخن‌کار با استفاده از قلم مخصوص کاشت ناخن آن را روی ناخن فرم می‌دهد.

پودر مورد استفاده برای کاشت ناخن پودری در رنگ‌های شفاف، سفید و هلویی وجود داشته که ماندگاری بالایی دارد و به راحتی شکسته نمی‌شود در نتیجه استحکام قابل قبولی را برای ناخن‌ها به وجود می‌آورد. کاشت ناخن پودری باید هر ماه ترمیم شود تا ناخن‌ها همیشه مرتب، زیبا و یکدست باشند.

و معرفی انواع کاشت ناخن 2023 5

کاشت ناخن با ژل  (Gel Nail Extension)

کاشت ناخن با ژل، نوع دیگری از انواع کاشت ناخن بوده که از ماده ژل کامپوزیت تشکیل شده است و همچون پوشش ژلی ناخن (ژلیش) مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای کاشت ناخن با ژل نیازی به لیکوئید نیست و مواد کاشت حالت ژلی دارند که پس از انجام مانیکور و زیر سازی، روی ناخن قرار داده می‌شوند. در انتها ناخن در دستگاه UV که حاوی اشعه ماورا بنفش است قرار داده می‌شود تا ژل سفت و محکم شده که ظاهر طبیعی و براقی به وجود آید. ژلیش قیمت بالاتری نسبت به کاشت ناخن پودری دارد و لازم است هر دو هفته یک بار ترمیم شود.

و معرفی انواع کاشت ناخن 2023 6

کاشت ناخن با فایبرگلاس  (Fiberglass nail extension)

نوع دیگری از انواع کاشت ناخن، فایبرگلاس نام دارد. چندین اسم انواع کاشت ناخن فایبرگلاس عبارتند از:

  • کاشت ناخن فیبر
  • کاشت ناخن سیلکی
  • کاشت ناخن ابریشمی

فایبرگلاس در مقایسه با کاشت ناخن پودری و ژل محبوبیت چندان زیادی ندارد به همین علت کمتر درباره آن پرداخته شده و به ندرت مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای کاشت ناخن فایبرگلاس، رشته‌های پلاستیکی روی نوک ناخن چسبانده شده و پس از تعیین اندازه مناسب برای قد ناخن و خشک شدن فایبرگلاس‌ها از اسپری مخصوص روی ناخن زده خواهد شد تا استحکام ناخن افزایش یابد و ظاهر آن شبیه به ناخن طبیعی شود.

فایبرگلاس برای افرادی که به پودر و ژل کاشت ناخن حساسیت دارند مناسب است ولی گران‌ترین مدل کاشت ناخن محسوب می‌شود. کاشت ناخن به روش فایبرگلاس برای افرادی که ناخن آن‌ها شکلی نامناسب و آسیب دیده دارد مناسب نیست و به راحتی ترک خورده و آسیب می‌بیند. فایبرگلاس همانند ژلیش باید هر 2 هفته یک بار ترمیم شود.

و معرفی انواع کاشت ناخن 2023 7

کاشت ناخن با بی بی بومر (Baby Boomer nail extension)

مدل کاشت ناخن بیبی بومر محبوبیت زیادی دارد که در آن از دو رنگ پودر یا ژل برای کاشت ناخن استفاده می‌شود که ظاهری شبیه سایه روشن برای ناخن‌ها به وجود می‌آید در نتیجه نیازی به استفاده از لاک ژل نخواهد داشت. بی بی بومر که یکی از انواع کاشت ناخن است معمولا صدف ناخن با پودر رنگ هلویی یا طبیعی کار شده و برای قسمت بالایی ناخن از پودر سفید رنگ استفاده می‌شود تا با ترکیب مرز بین دو رنگ سفید و هلویی روی ناخن، سایه روشن به وجود آید.

و معرفی انواع کاشت ناخن 2023 8

انواع مدل کاشت ناخن

یکی از دلایلی که کاشت ناخن محبوب شده است وجود تنوع در شکل آن است. پرطرفدارترین مدل‌های کاشت ناخن عبارتند از:

  • گرد
  • مربعی
  • بالرین یا گلدانی
  • بادامی یا بیضی شکل
  • نوک تیز
  • ژورنالی
  • ماتیکی
  • نچرال
  • فرنچ
  • زاویه‌دار یا میندال
و معرفی انواع کاشت ناخن 2023 10
و معرفی انواع کاشت ناخن 2023 9 1

هزینه کاشت ناخن در مرکز مارال خسروی

سالن زیبایی مارال خسروی جزو بهترین مرکز برای کاشت ناخن است. کادر مجرب و آموزش دیده مجموعه مارال با استفاده از جدیدترین تکنیک‌ها از مواد مرغوب و با کیفیت در کاشت ناخن استفاده می‌کنند تا ماندگاری و استحکام ناخن‌ها افزایش یابد. هزینه انواع کاشت ناخن با یکدیگر متفاوت بوده که از طریق راه‌های ارتباطی زیر می‌توانید از قیمت‌های دقیق استعلام بگیرید:

  • تلفن: 09902811367 / 09129547791
  • اینستاگرام: maral_hair_care

توصیه می‌کنیم به جز زیبایی دستان، به موهای خود نیز اهمیت دهید. کراتین کردن راهی بسیار ایده آل برای جان بخشیدن به موها بوده که ظاهری زیبا و دوست داشتنی به وجود می‌آورد. وجود ناخن‌های کاشت شده در کنار موهای کراتنیه به قدری جذاب خواهد بود که اعتماد به نفس فرد را افزایش می‌دهد.‌

کلمه کلیدی اصلی: انواع کاشت ناخن

کلمه کلیدی فرعی: اسم انواع کاشت ناخن

دیدکاه ها غیر فعال هستند.