احیا موهای آسیب دیده

موها به هر دلیلی می‌توانند آسیب ببینند. موهای آسیب دیده شکننده، کدر شده و دچار موخوره می‌شود. مویی که مرده است نیاز دارد تا احیا شود. احیا شدن مو فرایندی است که در آن موها دوباره جان گرفته و زنده می‌شوند. تکنیک‌های مختلفی برای احیا موهای آسیب دیده وجود دارد که در مرکز تخصصی آرایشی مو مارال خسروی توسط بهترین آرایشگرها انجام می‌شود تا موها شاداب و تقویت شوند.

احیا مو

هر ساقه از مو توسط لایه کوتیکول پوشانده شده است و درون ساقه‌های مو مواد پروتئینی، کراتین و معدنی وجود دارند. هنگامی که کوتیکول مو از بین می‌رود و مواد موجود در قسمت‌های داخلی کاهش می‌یابد موها آسیب می‌بینند. آسیب دیدگی مو نیاز به احیا دارد. در احیا موهای آسیب دیده به جای کوتاه کردن موها از روش‌های مختلف دیگری استفاده می‌شود.

در روش احیا مو، موها با مواد درمانی تاثیر گذار به روش مخصوص آغشته شده تا مشکلات ساختاری مو از بین برود. با احیا مو به دلیل اینکه دیگر گره‌ای در مو وجود ندارد شانه کردن بسیار راحت‌تر شده و در نتیجه ریزش موها کمتر می‌شود. تقویت بافت مو، شاداب و براق شدن مو از فواید احیا مو به شمار می‌آیند که دیگر در آن از موهای آسیب دیده خبری نخواهد بود.

 احیا موهای آسیب دیده

روش احیا مو آسیب دیده

انواع روش‌های احیا موهای آسیب دیده وجود دارد که بعضی از آن‌ها به دلیل نتیجه مطلوب نسبت به سایر روش‌ها بیشتر معروف و محبوب شده‌اند. تکنیک‌‌های احیا مو عبارتند از:

احیا مو آسیب دیده با کراتینه

کراتینه چیست؟

به طور طبیعی موها از کراتین تشکیل شده است. هنگامی که میزان کراتین مو زیاد باشد موها صاف و لخت هستند اما هرچقدر کراتین مو کمتر شود مو به سمت مجعد، فر و وز شدن حرکت می‌کند. وقتی میزان کراتین مو بیش از حد کم شود موها آسیب می‌بینند در نتیجه نیاز است طی فرایندی مجدد ترمیم شوند. کراتینه رطوبت مو را تامین کرده و باعث صاف‌تر شدن موها می‌شود. احیا موهای آسیب دیده به روش کراتینه جزو یکی از بهترین روش‌های احیا مو است که سلامت مو را به دنبال دارد.

احیا مو آسیب دیده با بوتاکس

روش دیگری که برای احیا مو آسیب دیده به کار می‌رود، بوتاکس است. بوتاکس در عمق موها تاثیر گذاشته که باعث تامین شدن رطوبت آن، از بین رفتن شکاف و پر حجم‌تر دیده شدن موها می‌شود؛ زیرا بوتاکس حاوی پروتئین‌ها، آمینو اسیدها، ویتامین و املاح مورد نیاز مو است. با بوتاکس بافت فرسوده و بی جان مو احیا شده و باعث جوان‌تر به نظر رسیدن موها می‌شود.

احیا موهای آسیب دیده با پروتئین تراپی

وقتی پروتئین موها کم می‌شود نیاز است که برای بازگرداندن پروتئین مجدد به مو اقدام کرد. با کم شدن پروتئین موها زبر و کدر شده و فرد هنگام شانه کردن با ریزش بیش از حد مو مواجه می‌شود. احیا موهای آسیب دیده با پروتئین تراپی باعث ویتامینه شدن آن شده و ساختار مو را حفظ می‌کند. پروتئین تراپی باید توسط فرد متخصص و ماهر با بهترین مواد انجام شود تا نتیجه مطلوبی داشته باشد.

 احیا موهای آسیب دیده

بهترین روش احیا موهای آسیب دیده

در یک مرکز تخصصی مو لاین‌های مختلفی برای مو وجود دارند که انتخاب درست آن به زیبا کردن و درمان موها کمک می‌کند. انتخاب بهترین روش احیا موهای آسیب دیده به میزان آسیب وارد شده به مو، ضخامت و حالت موها بستگی دارد. با شناخت انواع روش‌های احیا مو با آگاهی به مراکز تخصصی مو مراجعه خواهید کرد اما تخصص و تجربه آرایشگر کمک می‌کند که بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید که بین لاین‌های متعدد هیبرید تراپی، نانو دیسیپلین تراپی، مولتی فانکشن و … به کمک مواد کراتینه، بوتاکس و پروتئین زیبایی را به موها برگردانید.

مرکز احیا و کراتین مو مارال خسروی تمامی خدمات لاین‌های کراتین و احیا را ارائه می‌دهد بنابراین با بهره گیری از مشاوره تخصصی و رایگان خواهید توانست لطافت و زیبایی را به موهای خود هدیه دهید.

بیشتر بخوانید : هیبرید تراپی مو چیست ؟ | هزینه و فواید

 احیا موهای آسیب دیده

موها عضوی دائمی بر روی سر هستند که بخشی از زیبایی یک زن را تشکیل می‌دهند. احیا موهای آسیب دیده بهترین کاری است که هر بانویی می‌تواند انجام دهد زیرا با این کار زیبایی را به موهای خود برگردانده و روحیه خود را افزایش می‌دهد. استفاده از بهترین مواد و دستگاه‌های احیا هنگامی جوابگو است که مو را به فرد متخصص سپرد.

مرکز تخصصی موی بانوان مارال خسروی با سال‌ها سابقه درخشان توانسته است به بازسازی موهای آسیب دیده کمک کند و به جای موهای بد حالت و بی جان، مویی ابریشمی و خوش حالت را هدیه دهد که این امر از روی لبخند رضایت و شادی مشتریان کاملا مشخص است.

ماندگاری موی کراتین شده حتی با وجود رنگ و لایت مو  نیز زمانی افزایش می‌یابد که نکات بعد از کراتین به خوبی و با دقت اجرا شوند.‌ در مرکز تخصصی مو مارال خسروی با دو شعبه در تهران و اصفهان بهترین مرکز تخصصی موی بانوان بوده که کلیه خدمات مو مانند کراتین کردن انواع مو و ، احیای مو با کراتین کردن و  ابریشم سازی مو در آن با بالاترین کیفیت و با استفاده از مواد مرغوب و بهترین دستگاه‌ها انجام می‌شود تا متقاضی زیبایی از تغییرات به وجود آمده لذت ببرد.

اما پیش از اینکه دست به هر اقدامی بزنید بهتر است ابتدا مزایا و معایب کراتین مو را بدانید و بعد با توجه به آن تصمیم بگیرید.

از طریق راه‌های ارتباطی زیر با بانو مارال خسروی در ارتباط باشید:

  • ·  شماره تماس:     09129547791 09902811367      
  • اینستاگرام : Maral_hair_care

دیدکاه ها غیر فعال هستند.