همه چیز درباره فیبروز ابرو؟ فیبروز ابرو چیست؟ مزایا و معایب ( توضیح دقیق)

یکی از بهترین راه‌های ایجاد زیبایی و قرینه کردن ابروها، فیبروز نام دارد. فیبروز ابروها را پر پشت‌تر نشان داده و ناهماهنگی میان ابروها و عدم تقارن آن را برطرف می‌کند از این رو میان بانوان بسیار پرطرفدار شده است. فیبروز در سالن‌های زیبایی توسط میکروپیگمنتر با مواد و ابزارهای مخصوص انجام می‌شود که سالن زیبایی مارال بهترین مرکز انجام فیبروز ابرو شناخته شده است. با ما در این مقاله همراه بمانید تا بدانید فیبروز ابرو چیست و چگونه انجام می‌شود.

همه چیز درباره فیبروز ابرو

فیبروز ابرو روش نیمه دائم تاتو جهت ایجاد خطوط هاشور، برای زیبایی ابرو و رفع نواقص احتمالی آن است. فیبروز براساس اصول اجرای روش میکروبلیدینگ انجام می‌شود که نام آن از آکادمی فی (Phi) در صربستان گرفته شده است. فیبروز ابرو امروزه روشی بسیار پرکاربرد به خصوص میان خانم‌هایی که به زیبایی‌های نچرال و طبیعی چهره علاقمند هستند بوده و گزینه مناسبی برای رهایی از مداد و سایه کشیدن هر روزه ابروها به شمار می‌آید.

فیبروز با قلم دستی و با استفاده از سوزن‌های یک بار مصرف و رنگ‌های ارگانیک مخصوص انجام می‌شود تا پس از اتمام ابروها فرم بسیار طبیعی و عالی به خود بگیرند. امروزه فیبروز ابرو در تمامی جوامع غربی و شرقی مورد استقبال قرار گرفته و در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود.

بیشتربدانید: 10 مورد از مهم ترین نکات برای مراقبت بعد از هیبرید مو که باید بدانید

هدف از فیبروز کردن ابروها برطرف کردن نواقص و پوشاندن عیوب ابرو است که با پر کردن مناطق خالی، فرم‌دهی به ابرو و قرینه سازی انجام می‌شود. با فیبروز ابرو فرد زیباجو می‌تواند صاحب ابروهایی با طرح و رنگ خاص شود. دانستیم فیبروز ابرو چیست اما باید این نکته را اضافه کرد که این روش آرایش دائمی و همیشگی ابرو نبوده و پس از گذشت مدت نسبتا طولانی از بین می‌رود به همین دلیل پس از چندین ماه نیاز به ترمیم دارد.

همه چیز درباره فیبروز ابرو؟ فیبروز ابرو چیست؟ مزایا و معایب


مراحل انجام فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو طی چند مرحله به صورت زیر اجرا می‌شود:

فرم دهی و قرینه سازی ابرو

به طور طبیعی ابروها متقارن هستند اما به دلایل مختلف می‌توانند تا به تا و ناهماهنگ شده که به کمک فیبروز این مشکل قابل برطرف شدن است. در روش فیبروز از نسبت طلایی استفاده می‌شود که ابروهای بی نقص با استفاده از ابزار قرینه سازی فی ایجاد می‌شود. ابروهایی با فرم صحیح، چهره مشتری را زیبا نموده و بر زیبایی طبیعی وی می‌افزاید.

انتخاب رنگ

انتخاب رنگ مناسب برای فرد متقاضی زیبایی بسیار مهم است زیرا رنگ نامناسب چهره را مصنوعی و زشت جلوه می‌دهد. انتخاب رنگ فیبروز بر اساس رنگ طبیعی مو و پوست فرد انجام می‌شود که عوامل دیگری مانند رنگ چشم، سن و … نیز در تصمیم گیری موثر هستند اما به طور کل رنگ انتخاب شده نبایست زیاد روشن باشد.

اجرای خطوط

خطوط ابرو ابتدا در بخش تاج ابروها اجرا می‌شود سپس آرک و دم ابرو ترسیم می‌شود. با توجه به نوع پوست زیباجو، اجرای فیبروز طی چند مرحله روی پوست خشک و نرمال انجام می‌‌شود.

مراحل انجام فیبروز ابرو چیست؟ | همه چیز درباره فیبروز ابرو؟ فیبروز ابرو چیست؟ مزایا و معایب ( توضیح دقیق)

انواع مدل‌های فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو در مدل‌های مختلفی انجام می‌شود که زیباجو بنا به سلیقه خود می‌تواند مدل فیبروز ابرو را انتخاب کرده و از آرایشگر بخواهد آن را بر روی ابروهای وی اجرا کند. با این حال میکروپیگمنتر با توجه به فرم صورت و مهارت‌های کسب شده می‌تواند بهترین مدل را برای فیبروز انتخاب کند و در نهایت با هماهنگی فرد متقاضی با یکدیگر به توافق برسند.

اجرای فیبروز سبب نمایان شدن خطوط هاشوری به صورت طبیعی و بسیار هنرمندانه در لا به لای ابروها خواهد شد. در متد فیبروز رنگدانه‌ها به عمق پوست نفوذ نمی‌کند بلکه در سطحی‌ترین لایه پوست اعمال می‌شود در نتیجه پاکسازی آن بسیار آسان بوده و در هر لحظه بدون هیچ مشکلی می‌توان مدل ابروها را تغییر داد. قابلیت تغییر مدل ابرو یکی از مزایای فیبروز ابرو به شمار می‌آید.

همه چیز درباره فیبروز ابرو؟ فیبروز ابرو چیست؟ مزایا و معایب ( توضیح دقیق)

مزایا و معایب فیبروز ابرو

روش فیبروز ابرو همچون سایر روش‌ها مزایا و معایبی دارد. مزایای فیبروز ابرو عبارتند از:

  • به وجود آمدن التهاب کمتر در مقایسه با سایر روش‌ها
  • وجود مدل‌های مختلف برای اجرای متد فیبروز
  • فرم دادن به کمان و قوس ابروها
  • روشی برای قرینه سازی ابروها
  • ایجاد ابروهایی به ظاهر طبیعی
  • قابلیت تغییر آسان مدل ابرو
  • ایجاد تراکم بالا در ابروها
  • فرم دادن به تاج ابرو
  • داشتن هزینه مناسب
  • سوزش و درد کم

با وجود مزیت در انجام فیبروز، تعدادی عیب هم وجود دارد که ممکن است برای برخی از افراد مهم باشد، از جمله:

  • افرادی که قبلا در ابروها تاتو کرده‌اند نمی‌توانند از روش فیبروز برای زیباتر کردن ابروهای خود استفاده کنند زیرا فضایی برای هاشور زنی وجود ندارد.
  • کاربر مجبور به اعمال فشار بر روی دستگاه میکروبلیدینگ در مراحل فیبروز است که این امر برای افراد حساس می‌تواند کمی ناراحت کننده بوده اما قرمزی و التهاب به وجود آمده ظرف مدت کوتاهی برطرف خواهد شد.
  • فرایند فیبروز به صورت دستی انجام می‌شود که احتمال خطا وجود دارد و ممکن است همان مرتبه اول نتیجه دلخواه حاصل نشود اما خوشبختانه در جلسات ترمیم می‌توان نسبت به رفع ایرادهای احتمالی اقدام نمود.
  • رنگ مورد استفاده دائمی نبوده و با توجه به پوست فرد و کیفیت رنگ بین 6 ماه تا یک سال ماندگاری دارد که قابل قبول است.
همه چیز درباره فیبروز ابرو؟ فیبروز ابرو چیست؟ مزایا و معایب ( توضیح دقیق)

هزینه فیبروز ابرو

تا این جای مقاله همه چیز درباره فیبروز ابرو را دانستیم و با مزایا و معایب فیبروز ابرو آشنا شدیم.‌ هزینه فیبروز ابرو هرچقدر هم که باشد ارزش انجام دادن دارد زیرا ماندگاری طولانی مدت و ظاهر طبیعی داشته و تنها با یک بار انجام دادن می‌توان به نتیجه دلخواه رسید.

قیمت فیبروز وابسته به چند عامل است، از جمله:

  • تخصص و مهارت آرایشگر
  • مکان قرارگیری سالن زیبایی
  • نوع رنگ تاتو مورد استفاده
  • نوع و برند سوزن تاتو
همه چیز درباره فیبروز ابرو؟ فیبروز ابرو چیست؟ مزایا و معایب ( توضیح دقیق)

زیبایی ابروها با مارال خسروی

سالن زیبایی مارال خسروی در دو شعبه تهران (زعفرانیه) و اصفهان (حکیم نظامی) آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی جهت قرینه و پر پشت سازی ابروها است. کلیه خدمات توسط تیم مجرب و کارآزموده انجام می‌شود تا رضایت مشتریان جلب شود. در کنار فیبروز ابروها می‌توانید از خدمات کراتین موها بهره‌مند شوید. کراتین راهی برای صاف و نرم کردن موها بوده که ظاهر زیبا و دلپسندی را به وجود می‌آورد.

در سالن زیبایی مارال خسروی در انتظار شما هستیم. با شماره‌های زیر برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید:

  • تماس: 09129547791 / 09902811367
  • اینستاگرام: maral_hair_care

دیدکاه ها غیر فعال هستند.