مزایا و عوارض ریباندینگ مو چیست؟ و کجا خوبه انجام بدهیم؟

عامل اصلی تعیین استایل هر شخص توسط مو تعیین می‌گردد. به همین علت زیبایی و سلامت مو از مهم‌ترین موارد محسوب می‌شود. از طرفی امروزه به دلیل شرایط آب و هوایی، تغذیه نامناسب و استفاده بی رویه از بعضی داروها موها حالت ایده‌آل خود را از دست داده‌اند. به همین علت روش‌های بسیاری در مورد احیای مو وارد کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی شد. ریباندینگ مو یکی از این روش‌ها می‌باشد که از بدو ورود خود طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌است. در این مقاله قصد داریم تا در مورد عوارض ریباندینگ مو و دیگر اطلاعات مربوطه صحبت کنیم. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید، تا با بهترین روش احیای مو آشنا شوید.

 ریباندینگ چیست؟

قبل از اینکه به بررسی مزایا و عوارض ریباندینگ مو بپردازیم. نیاز است تا توضیحی از اینکه ریباندینگ چیست؟ داشته باشیم. عمر ریباندینگ حدود ۲۵ سال است و با ورودش در کل جهان مورد استفاده قرار ‌گرفت. ماده‌ی اصلی مورد استفاده در این روش آمونیوم تیوگلیکولات است. این ماده ساختار شیمیایی مو را که به کمک آمینواسیدها به هم متصل شده‌اند، تغییر می‌دهد. ریباندینگ با شکستن پروتئین‌های مو باعث بازسازی زنجیره‌ی مو و در نتیجه صاف شدن آن‌ها می‌شود. بدیهی است که با رشد مجدد موها، ریشه موها به حالت ابتدایی و ژنتیکی رشد می‌کند. در نتیجه تکرار و شارژ مجدد این روش هر ۶ ماه تا یک سال ضروری است.

مراحل انجام ریباندینگ

بعد از آشنایی با این که ریباندینگ چیست؟ لازم به ذکر است تا از مراحل انجام آن آگاهی کامل را کسب کنید. در ابتدا موارد مورد نیاز برای انجام ریباندینگ مواردی همچون یک بسته ریباندینگ مو، اتو مو حرفه‌ای با قابلیت تنظیم دما، سشوار و شامپو ملایم می‌باشد. در اولین مرحله موها را به کمک شامپویی که قدرت پاک کننده ملایمی دارد، شست و شو می‌دهند، سپس خشک می‌کنند. بعد از آن موها را به چندین قسمت مساوی تقسیم بندی کرده و موها را با دقت به مایع ریباندینگ آغشته می‌سازند.

 این مایع نرم کننده بسته به جنس مو می‌بایست بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه روی موها بماند. بعد از آن با توجه به مو بین ۱۰ تا ۴۰ دقیقه با کمک سشوار بخار گرمی به موها داده تا مواد به خوبی در آن نفوذ کند. سپس با کمک لوسیون مخصوص کراتین و اتو مو با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد به آرامی شروع به صاف کردن موها می‌کنند. در آخر موها را با آب سرد شسته و موها را به سرم مخصوص مو آِغشته می‌سازند. در نظر داشته‌باشید که انجام تمامی این مراحل باید با دقت تمام انجام شود، زیرا بعضی از عوارض ریباندینگ مو جبران ناپذیر است.

مزایای ریباندینگ چگونه است؟

ابتدا بدون نیاز به بررسی عوارض ریباندینگ مو به مزایای ریباندینگ می‌پردازیم. ریباندینگ مو به دلیل بی‌ضرر بودن، همه‌ی افراد بالای ۳ تا ۵ سال می‌توانند از این روش برای رفع مشکلات موی خود استفاده کنند. از طرفی صافی مو به این روش دائمی است و یک موی براق را برای فرد به ارمغان می‌آورد.آآ این تکنیک باعث صافی مو در شرایط خاصی مانند حمام، سونا و استخر می‌شود. همچنین در شرایط آب و هوایی نامناسب نظیر باد شدید و باران تغییری در ظاهر مو برای فرد رخ نمی‌دهد. یکی از بهترین فواید این نوع روش احیا و صافی صرفه جویی در زمان و هزینه است. چرا که برای صاف کردن مو به صورت روزانه، نیاز به پرداخت هزینه‌های بسیار در آرایشگاه‌ها می‌باشد.

آیا ریباندینگ عوارضی هم دارد؟

آیا ریباندینگ عوارضی هم دارد؟ | مزایا و عوارض ریباندینگ مو چیست؟ و کجا خوبه انجام بدهیم؟

تمام روش‌های احیا مو دارای مزایا و معایبی هستند که ریباندینگ نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. در نتیجه اطلاع از عوارض ریباندینگ مو بر هر فردی که می‌خواهد این روش احیا را امتحان کند، ضروری می‌باشد. ریباندینگ برای موهای بسیار ضعیف و آسیب دیده به هیچ وجه قابل انجام نیست، زیرا بعد از انجام آن موها خشک و آسیب دیده می‌شوند. در صورتی که فرد در حوزه ریباندینگ حرفه‌ای نباشد، ممکن است میزان گرمایی که برای صافی موها استفاده می‌کند، پوست سر را دچار آسیب سازد. از طرفی اگر مواد مرغوبی در این روش استفاده نشود، امکان ریزش مو وجود دارد. همچنین اگر از موهای بسیار فر بهره مند هستید و بعد از ریباندینگ به خوبی از موها مراقبت نکنید، احتمال از بین رفتن صافی وجود دارد. در نتیجه پرسشی که ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند این است که کجا خوبه ریباندینگ مو انجام بدم؟

کجا خوبه ریباندینگ مو خود را انجام دهیم؟

کجا خوبه ریباندینگ مو خود را انجام دهیم؟ | مزایا و عوارض ریباندینگ مو چیست؟ و کجا خوبه انجام بدهیم؟

با اطلاع از عوارض ریباندینگ مو و مزایای آن افراد بسیاری به دنبال سالنی هستند که بتوانند با اطمینان خاطر موهای خود را در اختیار فرد متخصص قرار دهند. در پاسخ به این پرسش که کجا خوبه ریباندینگ مو انجام دهیم؟ سالن زیبایی مارال خسروی اولین پیشنهاد برای افراد است. چرا که این سالن با وجود افراد متخصص و مواد مرغوب بهترین نتیجه ممکن را برای فرد به ارمغان می‌آورد. از طرفی در کنار ریباندینگ خدمات دیگری همچون کراتین را نیز انجام می‌دهد. کراتین مارال در حوزه‌های تهران و اصفهان بسیار معروف است و حرف برای گفتن زیاد دارد.

این مجموعه فعال در کنار انجام خدمات آرایشی و بهداشتی در زمینه برندینگ و تبلیغات نیز فعالیت می‌کند. چرا که امروزه تبلیغات به یکی از فوت و فن‌های جذب مشتری تبدیل شده‌است. عامل اصلی موفقیت بسیاری از شرکت‌ها و برندها، تمرکز بر حوزه تبلیغات می‌باشد. در این بین تیم مارال خسروی آماده کمک و خدمت رسانی در تهران و اصفهان به شما می‌باشد. در نتیجه اگر انتخاب مطمئن برای تبلیغات خود را می‌خواهید، این تیم به شما پیشنهاد می‌شود.

سخن آخر

از بین روش‌های احیای مو، ریباندینگ جزو بهترین روش‌ها قرار دارد. با این وجود اگر موهای خود را به دست کسی که تخصصی در این زمینه ندارد بسپارید، آثار جبران ناپذیری را شاهد خواهید بود. اطلاع از عوارض ریباندینگ مو این امکان را به شما می‌دهد تا با آگاهی کامل به سمت این روش احیا بروید. در نتیجه انتخاب سالن بسیار حائز اهمیت است. در پاسخ به این پرسش که کجا خوبه ریباندینگ مو انجام بشه؟ سالن زیبایی مارال خسروی به شما پیشنهاد می‌شود، چرا که به کمک این سالن به زیبایی ایده آل خود می‌رسید.

شما عزیزان می توانید با شماره های زیر، برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان این مرکز در تماس باشید:

دیدکاه ها غیر فعال هستند.