مواد نانو دیسیپلین چیست؟

داشتن موهایی صاف و زیبا آرزوی شما شده است؟

در این دنیا دیگر چیزی در حد آرزو باقی نمی‌ماند زیرا هرچه را که اراده کنید به دست می‌آورید. برای اینکه موهایی زیبا و رقصان داشته باشید نانو دیسیپلین روش نوین و محبوبی است که توسط بهترین آرایشگران توصیه می‌شود. مرکز تخصصی موی بانوان مارال خسروی مفتخر است با به روزترین دستگاه‌های دنیا و با کیفیت‌ترین مواد زیبایی را به موهای شما هدیه دهد.

نانو دیسیپلین چیست؟

نانو دیسیپلین

در اطرافیان شما کسی بوده است که تجربه استفاده از نانو دیسیپلین را داشته باشد؟

نانو دیسیپلین روشی جدید برای صاف کردن و درمان موهای بد حالت و بی جان است که بسیاری از بانوان را به سمت خود کشانده است. موها به دلایل مختلفی مانند استفاده از سشوار یا اتو مو یا حتی رنگ کردن بیش از حد آسیب می‌بینند و خشک می‌شوند. نانو دیسیپلین موها را از ریشه تا انتهای نوک مو مرطوب کرده و خشکی موها را برطرف می‌کند در نتیجه باعث می‌شود مو احیا و بازسازی شود.

پس از نانو دیسیپلین تراپی کافی است از شامپو و ماسک ویژه استفاده کرد و پس از هر بار حمام کردن موها را با سشوار خشک کرده تا حالت رقصان موها معلوم شود. رقص مو چهره فرد را عوض کرده و روحیه خوبی به او می‌دهد طوری که مدام در جلوی آینه از زیبایی حیرت انگیز موهای خود لذت می‌برد.

نانو دیسیپلین کراتین

نانو دیسیپلین کراتین

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که موهای خود با بهترین مواد و به طور صحیح و اصولی را رنگ و لایت کرده‌اید اما به دلیل پیچیدن موها در یکدیگر و کدر بودن آن‌ها چیزی معلوم نیست. نانو دیسیپلین کراتین باعث می‌شود موها حالت گرفته و همچون آبشار روان باشد که آن‌گاه زیبایی بیش از حد رنگ و لایت روی مو نمایان خواهد شد.

موهای فرفری زیبا است اما هر کسی آن را دوست ندارد چرا که گاهی فر مو بیش از حد زیاد شده و باعث گره خوردن موها به یکدیگر می‌شود. پیچ و تاب خوردگی مو به ویژه هنگامی که با گره همراه باشد باعث می‌شود هنگام شانه کردن، موها به دندانه‌های شانه گیر کرده و ریزش پیدا کند. با نانو دیسیپلین کراتین موها کاملا ابریشمی و لخت خواهد شد که دیگر خبری از گره خوردن موها به یکدیگر نخواهد بود در نتیجه به راحتی می‌توان شانه زد و حتی گاهی نیازی به شانه زدن نخواهد بود.

مواد نانو دیسیپلین چیست؟

از چه موادی در نانو دیسیپلین استفاده می شود؟

ساقه مو پس از ضعیف شدن عملکرد سابق خود را از دست می‌دهد طوری که گفته می‌شود ساقه مو مرده است. ساقه مو مرده قابلیت احیا و بازسازی را دارد به شرطی که از روش‌های درست و پذیرفته شده استفاده شود. در ساختار ساقه مو به طور طبیعی کراتین وجود دارد که اگر از دست برود با بازگرداندن مجدد کراتین می‌توان موهایی زیبا و سالم داشت.

در مواد نانو دیسیپلین از کراتین، پروتئین و اسید آمینه استفاده شده است که همه آن‌ها برای مو ضروری هستند و در صورتی‌که مو با آن‌ها تغذیه شود مجدد احیا و بازسازی خواهند شد. نانو دیسیپلین با هدف تامین مواد طبیعی و معدنی موها باعث تقویت شدن آن می‌شود. هرچقدر مواد لازم در مو افزایش یابد موها لخت‌تر خواهند شد در نتیجه با نانو دیسیپلین کراتین موهایی بسیار صاف و زیبا را تجربه خواهید کرد زیرا ساقه مو از داخل نظم داده شده و ترمیم می‌شوند.

مواد نانو دیسیپلین چیست؟

قیمت نانو دیسیپلین

اکنون وقت آن رسیده است که شما هم موهای صاف و لخت داشته باشید، پس با نانو دیسیپلین تراپی براقیت موها را افزایش دهید و آن‌ها را آبرسانی کنید تا از پیری زود رس و پیش رونده ساقه مو جلوگیری شود؛ اما هزینه نانو دیسیپلین تراپی چقدر است؟

قطعا پس از اینکه با روش نانو دیسیپلین آشنا شده و آن را شناخته‌اید اکنون دنبال قیمت آن هستید. قیمت نهایی نانو دیسیپلین بستگی به اندازه قد مو دارد. هرچقدر موها بلندتر و بی ‌حالت‌تر باشد هزینه و وقت صرف شده برای ترمیم و زیبا کردن مو بیشتر خواهد بود اما این نکته را در نظر بگیرید که با یک بار هزینه کردن برای ماه‌ها موهایی سالم و لخت خواهید داشت و دیگر نیازی به هزینه‌های چندان زیاد و جانبی نخواهد بود.

فقط کافی است از شامپو بدون سولفات و ماسک موی داخل حمام استفاده کنید و پس از آبگیری با باد سشوار موها را خشک کنید تا اثرات نانو دیسیپلین معلوم شود. نانو دیسیپلین کراتین روشی نیمه دائمی برای صاف و ابریشمی کردن موها است که برای انواع موهای رنگ شده، دکلره، آسیب دیده و کشسان جوابگو است.

بیشتر بخوانید : فرق کراتینه مو با پروتئین تراپی چیست؟

جمع بندی

داشتن زیبایی موها و درخشیدن آن همچون الماس آرزوی هر بانویی است که توسط دستان هنرمند آرایشگران مجموعه تخصصی مارال کراتین برآورده می‌شود. کافی است پس از مراجعه به شعبه اصفهان یا تهران و با مشورت و بهره گیری از تجارب آرایشگران مجموعه روش فوق العاده جادویی نانو دیسیپلین را امتحان کنید. داشتن موهایی رقصان و خوش حالت حق شماست که با مارال کراتین محقق می‌شود.

از طریق راه‌های ارتباطی زیر با بانو مارال خسروی در ارتباط باشید:

  • ·  شماره تماس:     09129547791 09902811367      
  • اینستاگرام : Maral_hair_care

دیدکاه ها غیر فعال هستند.