قیمت و خرید بهترین مارک مواد کراتینه مو 2023

کراتینه کردن یکی از بهترین کارهایی است که هر فردی می‌تواند انجام دهد. با کراتینه کردن موها شادابی و لطافت از دست رفته خود را باز می‌یابند و خوش حالت می‌شوند. کراتینه کردن منجر به گرفته شدن وزی مو شده که آن را صاف‌تر و زیباتر نشان می‌دهد. برای اینکه کراتینه بهترین اثر ممکن را داشته باشد باید از بهترین مارک مواد کراتینه مو استفاده شود.

کراتینه مو

کراتین ماده‌ای طبیعی موجود در مو است که اگر مقدار آن کم باشد موها مجعد، فر یا وز می‌شوند. از سویی دیگر کمبود کراتین منجر به کدر شدن و تیرگی موها شده که ظاهری ناپسند به وجود می‌‌آورد. کراتینه کردن مو تنها جنبه زیبایی ندارد بلکه می‌تواند جنبه درمانی هم داشته باشد. موهایی که در اثر دکلره یا رنگ کردن آسیب دیده‌اند را می‌توان به کمک کراتین احیا کرد.

موی کراتینه شده به دلیل اینکه وزی آن گرفته شده است بین تارهای آن گره نمیفتد در نتیجه راحت‌تر شانه می‌شود و با رعایت نکات پس از کراتینه ریزش آن نیز کمتر خواهد شد. برای اینکه کراتینه اثر مثبت داشته باشد و عوارضی نداشته باشد می‌بایست از بهترین مارک مواد کراتینه مو استفاده کرد. آرایشگران خوشنام و ماهر از بهترین برند مواد کراتینه مو استفاده می‌کنند تا نتیجه مطلوب داشته و زیباجو از تغییر پیش آمده رضایت داشته باشد.

قیمت و خرید بهترین مارک مواد کراتینه مو 2023

بهترین مارک مواد کراتینه مو

این روز‌ها داشتن موهایی صاف و ابریشمی آرزوی بسیاری از افراد است. تنوع زیاد مارک‌های مواد کراتینه مو، باعث سخت شدن انتخاب و سردرگمی در پیدا کردن برند مناسب می‌شود. بهترین مارک مواد کراتینه مو توسط شرکت‌های مختلف تولید و به بازار ارائه شده است که از میان آن‌ها چند مورد به عنوان محبوب‌ترین و عالی‌ترین برند شناخته شده‌اند.

معیار سنجش بر اساس قیمت مواد کراتینه، کیفیت، ماندگاری، فرمالدهید، صافی و احیا است که در عملکرد و فرمولاسیون با یکدیگر تفاوت دارند. بعضی از مواد کراتینه برای موهای فر و وز کاربرد دارند در حالیکه بعضی دیگر مناسب ترمیم و احیا موها هستند.

اصولا مواد کراتینه از مواد گیاهی و ارگانیک تولید شده‌اند و در صورت لزوم گاهی در ساخت آن از مواد شیمیایی استفاده می‌شود که بی‌ضرر هستند. مواد کراتینه‌ خوب باید بدون بو و گاز بوده تا متقاضی زیبایی و آرایشگر را اذیت نکند. بهترین مارک مواد کراتینه مو باید قادر به صاف و درخشان کردن موها به صورت یکدست باشد. ماندگاری طولانی مدت، استفاده آسان، جذب قوی و حجم مناسب مواد از مشخصات مواد کراتینه مرغوب است.

قیمت و خرید بهترین مارک مواد کراتینه مو 2023

بهترین برند مواد کراتین مو

در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین برند مواد کراتینه مو در سال 2023 خواهیم پرداخت که طرفداران زیادی داشته‌‌اند، از جمله:

کادیو  (Brasil cacau)

برزیل کاکائو با برند تجاری کادیو یکی از بهترین مارک مواد کراتینه مو است که در بازار وجود دارد. کادیو ساخت کشور برزیل است که معمولا در روش کراتین برزیلی از آن استفاده می‌شود. برند کادیو حاوی ماده کراتین برای موهایی با فر شدید است که آن را تبدیل به موهایی صاف و شلاقی می‌‌نماید. حجم کار یک لیتر بوده و تا 12 ماه ماندگاری دارد که در آن از فرمالدهید در حد قابل قبول استفاده شده است که قیمت آن با توجه به میزان کارکرد بسیار مناسب است.

گلوبال   (Global)

گلوبال یکی دیگر از بهترین برند مواد کراتین مو است که برای تقویت و گرفتن آسیب وارده به مو بسیار مناسب است. گلوبال قیمت مناسبی دارد که برای کار هنرجویان مناسب است زیرا کار با آن آسان است. ماده کراتین گلوبال با رایحه شیر شکلات برای اکثر موها مناسب است و یک لیترحجم دارد که دارای احیا کنندگی بالا و ماندگاری خوب  است.

آمازون (Unico amazonliss)

آمازون یکی از بهترین مارک مواد کراتینه مو دارای قیمت مناسبی است که ساخت کشور آمریکا بوده و 1 لیتر حجم دارد. کراتین آمازون دارای خاصیت احیا کنندگی و لختی به اندازه 70%  بوده که برای موهای کم فر با آسیب کم مناسب است. آمازون کیفیت قابل قبولی دارد و ماندگاری آن در حدود 5 ماه است.

ریو (Rio)

یکی دیگر از بهترین مارک مواد کراتینه مو، ریو نام دارد که ساخت کشور برزیل بوده و حجم 1 لیتری دارد. ریو برای موهای دکلره شده، آسیب دیده و خشک مناسب است اما برای موهای چرب به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود. برند ریو نسبت به سایر مواد کراتین مو قیمت بالاتری دارد و حاوی مقدار زیادی فرمالدهید است.

کراپلکس (Keraplex)

ماده کراتینه کراپلکس که به خاویار تراپی معروف است ساخت کشور برزیل بوده و یک لیتر حجم دارد. مارک کراپلکس مناسب موهای دکلره شده نیست و بیشتر روی موهای طبیعی با ضخامت زیاد استفاده می‌شود. کراپلکس قیمت نسبتا مناسبی نسبت به سایر مارک‌ها دارد اما میزان فرمالدهید آن زیاد است.

گلد لیبل (Gold label)

گلد لیبل نوع دیگری از بهترین مارک مواد کراتینه مو بوده که ساخت کشور آمریکا است. گلد لیبل 1 لیتر حجم دارد و نسبت به سایر مارک‌ها با قیمت بالا دارای لختی مو و احیای متوسط ( 60 % ) است که امکان بروز حساسیت و خشکی مو وجود دارد.

قیمت و خرید بهترین مارک مواد کراتینه مو 2023

انتخاب بهترین مارک کراتینه مو

در قسمت قبل به معرفی چند مورد از بهترین برند مواد کراتین مو پرداخته شد. هر کدام از برندها ویژگی‌های خاصی دارند که آن را برای استفاده خاصی مناسب نموده‌اند که ممکن است برای فردی یک برند مناسب بوده و برای فرد دیگر، برندی دیگر توصیه شود. آرایشگری که در کار خود مهارت و تجربه لازم را کسب کرده است می‌تواند تشخیص دهد که بهترین مارک مواد کراتینه مو کدام است تا بهترین نتیجه حاصل شود.

مارال خسروی

مرکز تخصصی موی بانوان مارال خسروی با دارا بودن تجهیزات مدرن و بهره‌گیری از جدیدترین متد روز دنیا با استفاده از مواد کراتین آمریکایی، اروپایی و برزیلی مرغوب 2023 موها را به مناسب‌ترین شکل ممکن کراتین و احیا می‌نماید. مو ظاهر فرد را شکل می‌دهد که باید به آن رسیدگی کرد تا کیفیت ظاهری بهبود یابد. با دستان هنرمند مارال خسروی خود را زیباتر از گذشته نشان دهید.

ماندگاری موی کراتین شده زمانی افزایش می‌یابد که نکات بعد از کراتین به خوبی و با دقت اجرا شوند.‌ در مرکز تخصصی مو مارال خسروی با دو شعبه در تهران و اصفهان بهترین مرکز تخصصی موی بانوان بوده که کلیه خدمات مو مانند کراتین کردن انواع مو و ، احیای مو با کراتین کردن و  ابریشم سازی مو در آن با بالاترین کیفیت و با استفاده از مواد مرغوب و بهترین دستگاه‌ها انجام می‌شود تا متقاضی زیبایی از تغییرات به وجود آمده لذت ببرد.

اما پیش از اینکه دست به هر اقدامی بزنید بهتر است ابتدا مزایا و معایب کراتین مو را بدانید و بعد با توجه به آن تصمیم بگیرید.

از طریق راه‌های ارتباطی زیر با بانو مارال خسروی در ارتباط باشید:

  • ·  شماره تماس:     09129547791 09902811367      
  • اینستاگرام : Maral_hair_care

دیدکاه ها غیر فعال هستند.