10

چشم‌های خود را ببندید و تصور کنید موهای شما همچون آبشار از سر روان است؛ هر کسی به شما نگاه می‌کند محو زیبایی موهایتان می‌شود. حس غرور دارید؟ البته که داشتن حس عالی حق شماست. تکنیک تنیو پلاستیا یکی از روش‌های بسیار جدید برای داشتن موهای نرم و لطیف است که فقط توسط آرایشگران ماهر و حرفه‌ای ارائه می‌شود.

چرا تنیو پلاستیا؟

شاید تا به امروز صاف کردن مو را با روشی به نام کراتین می‌شناختید اما نسل جدیدی از روش‌های صاف کننده مو توسط یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های دنیا به نام سالواتور کشور برزیل عرضه شده است که آرایشگران آن را فرا گرفته و در حال اجرای چنین تکنیکی هستند که تنیوپلاستیا نام دارد. هنرجویان جویای نام نیز به گذراندن دوره تکنیک تنیو پلاستیا و آموزش سالواتور روی آورده‌اند.

11

تکنیک تنیو پلاستیا

تکنیک تنیوپلاستیا روشی نوین و البته بسیار عالی و تاثیر گذار برای موها است که باعث می‌شود:

  • موها کاملا یکدست و طبیعی صاف و یکدست شوند طوریکه هرکس شما را ببیند تصور می‌کند از همان ابتدا صاحب چنین موهایی بوده‌اید
  • محصول اورجینال و تست شده توسط معتبرترین آزمایشگاه‌های دنیا با تاییدیه سلامتی است که هیچ خطری برای سلامتی مشتری و آرایشگر ایجاد نمی‌کند
  • با انواع موها سازگار بوده و قابلیت اجرا بر روی موهای رنگ شده یا دکلره را هم دارد.

در واقع هر آنچه را که انتظار دارید همه در یک محصول گنجانده شده‌اند. تکنیک تنیو پلاستیا که گاه در لفظ تانینو پلاستیا نامیده می‌شود نوعی کراتین هوشمند برای موها است که در بهترین مراکز صافی و احیا مو انجام می‌شود.

12

زیبایی با تنیو پلاستیا

یک آرایشگر ماهر برای انجام هرگونه خدمات زیبایی بر روی موها دوره آنالیز مو را گذرانده است. هنرجو در دوره آنالیز با انواع موها آشنا شده و لاین مناسب هر مویی را می‌شناسد. تکنیک تنیو پلاستیا جزو خاص‌ترین روش‌ها در جدیدترین لاین احیا و صافی مو در سال 2022 از برند سالواتور است که موها را نرم و ابریشمی می‌کند. طبیعی است پس از انجام تنیو پلاستیا موها درخشان شده که با هر بار تکان دادن سر براقیت موها بیش از پیش معلوم می‌شود.

مزایای تنیو پلاستیا

بعد از انجام تکنیک تنیو پلاستیا از برند سالواتور برزیل چه اتفاقی می‌افتد؟

از آنجایی که موها در تکنیک تنیو پلاستیا صاف می‌شوند دیگر خبری از گره‌های کور نخواهد بود در نتیجه پس از شانه کردن موها نمی‌ریزد، در نتیجه کاهش ریزش مو یکی از مزایای تنیو پلاستیا است. از سویی دیگر موها همیشه مرتب هستند که اگر غیر منتظره به یک مهمانی یا عروسی دعوت شوید هیچ نگرانی نخواهید داشت. با باز گذاشتن مو، زیبایی منحصر به فرد خود را به همگان نشان دهید.

آیا به تازگی موهای خود را رنگ کرده‌اید؟

گاهی با اینکه رنگ کردن مو به صورت کاملا حرفه‌ای و اصولی انجام می‌شود اما چون موها نامرتب و بی حالت هستند اثر چندان زیادی از آن معلوم نیست. کسانی که تنیو پلاستیا انجام داده‌اند به خوبی می‌دانند که پس از انجام چنین متد تازه شناخته در دنیا چقدر موهای آن‌ها جلوه بهتری پیدا کرده است.

پس چرا نفر بعدی که تنیو پلاستیا انجام می‌دهد شما نباشید؟

13

تنیو پلاستیا با مارال خسروی

در اصفهان و تهران دو شعبه تخصصی احیا و کراتین مو وجود دارد که توسط بانو مارال خسروی اداره می‌شود. مارال خسروی یکی از افرادی است که به یادگیری علاقمند بوده و همواره روش‌های جدید را دنبال می‌کند، یاد می‌گیرد، امکانات را فراهم می‌کند و یاد می‌دهد. تکنیک تنیو پلاستیا، جدیدترین روش برای صافی موها در دنیا ارائه شده توسط برند سالواتور را با مرکز احیا و کراتین مو مارال خسروی تجربه کنید.

14

جمع بندی

داشتن موهای زیبا و درخشان دیگر محدود به یک رویا نیست بلکه توسط دستان هنرمند آرایشگران مجموعه تخصصی مارال کراتین برای بانوان اجرا می‌شود. در تکنیک تنیو پلاستیا با یک بار هزینه کردن برای مدتی طولانی موهایی لخت و شلاقی داشته باشید که وز موها گرفته شده و همچون آبشار جاری است.

دیدن لبخند رضایت و برق شادی در چشمان شما هدف نهایی مجموعه مارال کراتین است. موهای خود را به ما بسپارید…

بیشتر بخوانید : بهترین روش احیا موهای آسیب دیده

از طریق راه‌های ارتباطی زیر با بانو مارال خسروی در ارتباط باشید:

  • ·  شماره تماس:     09129547791 09902811367      
  • اینستاگرام : Maral_hair_care

دیدکاه ها غیر فعال هستند.